Euforie ik kan je daar ook niet mee helpen, ben wat keuringen betreft echt blanco
Esther is vanmiddag weer gescand. Dag 42. Er zat een heel mooi babypaard met navelstrengetje en een kloppend hartje. Op standje turbo hihi. Ik ben zo blij!
Ze komen (met vrijdag erbij) nog 2x Bjj de laaste keer komen ze ook nog even binnen om de dracht en bevalling te bespreke, dan hoor ik wel of ze later nog een keer komen kijken.
Ine23
Geplaatst: 11-06-15 08:41
Hier hebben ze toen gescand na het insemineren, op 18 dagen, 35(?) dagen en 3 maanden volgens mij.
Die kleine van mij heeft vandaag z'n eerste hindernis gesprongen. Wel 15 cm boven de grond. Maar hij rent er zelf op af en springt er zonder twijfel over heen. Wauw!
Oja Nessie, gefeliciteerd! Komt vast een prachtig veulen uit volgend jaar !!
marjolein88
Geplaatst: 11-06-15 23:22
Onze jongste aanwinst ! Damon du Bois
vernoemd naar mijn favoriete (en zeer knappe ) acteur uit de Vampire Diaries (Damon Salvatore)
Myrthee_
Geplaatst: 11-06-15 23:24
Ach, ik wilde een leuke allrounder, dat zit er met deze paps en mams wel in denk ik. Liberty is ook gek op springen. Heeft vroeger M gesprongen, maar dat maakt lage hindernissen niet minder leuk . De kleine aapt haar heel erg na, dat is ook leuk om te zien. Eerst sprong Liby een keer. Later de kleine zelf.
Edit: Gefeliciteerd Marjolein!
Laatst bijgewerkt door Myrthee_ op 11-06-15 23:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Ine23
Geplaatst: 11-06-15 23:24
De gelijkenis is treffend Hij is erg knap!
Anoniem
Geplaatst: 11-06-15 23:31
Erg gave combi idd met Carrera! Van harte met de gescande drachtigheid!!
Vocht in de baarmoeder en ze Is uitzicht zelf weer hengstig geworden, voor de 2de x deze maand. Daarom punctie genomen, dat gaat nu naar het laboratorium. Ze Is meteen naar Utrecht gereden om het te brengen en dan hebben We morgen de uitslag. Misschien een bacterie, dan kan je blijven insemineren wat je wilt maar lukt het nooit. Dan krijgt ze antibiotica. Mocht er niks te vinden zijn word ze zondag voor de laatste keer geinsemineerd. 3x is scheepsrecht hoop ik dan maar..
Anoniem
Geplaatst: 12-06-15 20:26
marjolein88 schreef:
Echt waar mandy ? Wat grappig! Haha [naam] ik zag pas al op jouw FB status dat jij ook vampires (voornamelijk naar Damon ) kijkt haha !