Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik moet goed aan de slag met mn houding, het paard loopt wel zei die. Hij heeft ook wel vier keer gezegd dat ie het zo'n leuk paard vond
(ikke trots!). Ook de terugweg was geen probleem. En tja vandaag "the day after".. SPIERPIJN! Haha, wist niet dat ik zoveel buikspieren had, want ze doen allemaal zeer. In oktober rijden we weer een clinic bij hem. Dus ik heb nog even tijd om te oefenen.
Heb je ook een filmpje?

KDE_07 schreef:@Setteli, mijn paard is ontzettend opgeknapt na de behandeling van de osteo. Merk jij ook al verschil? Vind het wel verstandig dat je haar voor op ijzers zet als ze zo'n last heeft van het bekappen. Wanneer wil je er weer op gaan?
eva1969 schreef:Pffff ik snap dat nooit, hoor wel vaker dat soort verhalen over hoefsmeden. De mijne heeft me gelukkig nog nooit in de steek gelaten. Heeft ze trouwens altijd last van het bekappen of alleen bij deze smid? Je zou toch denken dat ie er dan gewoon teveel afhaalt?
Gave foto Saskiakur!