Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

en een mooie foto haha!
Eerste proef teveel spanning(grote tractor reed vlak langs de ring) en ik reed hem te voorzichtig 177 punten. 2e proef iets meer pit en hopsake 188 punten
Met goed commentaar waar ik wat aan heb voor de volgende x. 2e puntje in de L2 is binnen haha! Deze week maar weer wat meer op het springen richten, want dat vind meneer ook erg leuk!

JARS schreef:Zeker weten! Het is een Haarlem x Notaris.
Ze is een stermerrie van 8 jaar, ongeveer 1.72m. Donkerbruin, haast zwart met vier witte voetjes en een bles.
Heb sportstanden opgevraagd bij de KNHS en ze heeft 3 jaar geleden een aantal B parcourtjes gesprongen, (met heel veel strafpunten, hihi) maar is toen verder niet doorgestart. Volgens mij omdat de paarden gingen verhuizen. Ik kreeg het aanbod haar te rijden omdat ik onverwacht ineens zonder paard zat en de huidige ruiter er niet de tijd voor had om eruit te halen wat erin zit. Ben er net twee weekjes mee bezig.
Leuk paard, in de omgang soms wat ongeduldig maar dit word al een stuk beter nu ze meer in handen is.
Fijn gevoelig paard met rijden, wil echt voor je werken!