Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

co2 schreef:Wat een leuk veulen Andamoon! Mooi koppie zit er op!
Ik heb gisteren mijn 3 jarige Unaniem uit de opfok gehaald! Na jaren geduld was het eindelijk zover. Hij staat nu 2 minuten van mijn huis, echt ideaal! Kan niet wachten op lekker met hem aan de slag te gaan. Ik heb door een ernstig ongeluk zelf al ruim een jaar niks met paarden kunnen doen en ben net klaar met revalideren, dus nu kunnen we samen alles opbouwen. Komt precies goed uit dus
Hopelijk zal dat zich zo handhaven en kan ze straks ook leuk springen

Bucephalus schreef:Ziet er goed uit Monique!
Silly1972 schreef:Spannend! Mooie hengst!

Silly1972 schreef:ja inderdaad, dat hebben ze wel nodig als ik naar Dandy kijk haha

kitbits schreef:Het is een schitterende hengst, mij lijkt er straks wel een mooi bloederig veulen uit te komen. Ik zie het aan haar eerste nakomeling van Zento, die is ook al een heel stuk luxer als moeders...@Andamoon, goede keus, ik vind het ook een hele mooie hengst moet wel een merrie met maat hebben maar die heb je.
Onze Unaniem is zeker 1.74 M en zeer grootramig, dus wat dat betreft.......kitbits schreef:Nog even mijn fokproduct spammen: http://www.digishots.nl/nl/beeldbank/foto:van-nijnatten-m-experience-cs-ette13l26839.htm?trefwoord=margo+van+nijnatten