We hebben 1x eerder heel snel even een licht zadeltje er op gelegd, dat was ook geen probleem

Maar ben benieuwd wat ze er met singel en hoofdstel van vind en als we gaan longeren.. spannend altijd!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Titsia schreef:Karen idd sjiek, hebben ze zoiets niet in BE? Zou handig zijn
Titsia schreef:Karen idd sjiek, hebben ze zoiets niet in BE? Zou handig zijn
Xsander leuke foto’s! Vind je helemaal niet klein lijken op je paard hoor! Moest je dat nou van mij zeggen dan kan ik volgen
Monnie zo dan ga je wel heel hard! Kan ik enkel van dromen
Janniek jammer dat ze niet zo fijn was op je wedstrijd, maar ach volgende keer weer beter he! Pas half augustus pfieuw das nog even!
Romygic wow wat een nette punten! Mag je al geen M2 starten?
El4a1990 dan heb je toch twee keer winstpunten he? Bij ons zou je met jou laatste uitslag zelfs een verliespunt halen
JolysBorsato succes met de verkoop, lijkt al een heus paard voor die leeftijd!
Condesa foto’s maken he
Rijden gaat bij mij deze week niet goed, ze voelt niet als haar normale zelve aan, beetje lui, moeilijk in de aanleuning… Woensdag tijdens de clubles liep ze dan weer super, donderdag ging ze dan weer helemaal niet tijdens mijn priveles, als er dan iets fout loopt focus ik me daar zo hard op dat niets meer lijkt te lukken, waardoor zij ook niet meer wil lopen… Hopelijk komt het goed op wedstrijd zondag.