Nakomelingen van Florencio!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Condesa

Re: Nakomelingen van Florencio!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 12:38

Hmm oke, hopelijk zit dat dan ook in de familie :o
We hebben 1x eerder heel snel even een licht zadeltje er op gelegd, dat was ook geen probleem :D
Maar ben benieuwd wat ze er met singel en hoofdstel van vind en als we gaan longeren.. spannend altijd!

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 12:47

Karen idd sjiek, hebben ze zoiets niet in BE? Zou handig zijn :+

Xsander leuke foto’s! Vind je helemaal niet klein lijken op je paard hoor! Moest je dat nou van mij zeggen dan kan ik volgen ;)

Monnie zo dan ga je wel heel hard! Kan ik enkel van dromen

Janniek jammer dat ze niet zo fijn was op je wedstrijd, maar ach volgende keer weer beter he! Pas half augustus pfieuw das nog even!

Romygic wow wat een nette punten! Mag je al geen M2 starten? :P

El4a1990 dan heb je toch twee keer winstpunten he? Bij ons zou je met jou laatste uitslag zelfs een verliespunt halen :(

JolysBorsato succes met de verkoop, lijkt al een heus paard voor die leeftijd!

Condesa foto’s maken he :D

Rijden gaat bij mij deze week niet goed, ze voelt niet als haar normale zelve aan, beetje lui, moeilijk in de aanleuning… Woensdag tijdens de clubles liep ze dan weer super, donderdag ging ze dan weer helemaal niet tijdens mijn priveles, als er dan iets fout loopt focus ik me daar zo hard op dat niets meer lijkt te lukken, waardoor zij ook niet meer wil lopen… Hopelijk komt het goed op wedstrijd zondag.

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 13:34

Titsia schreef:

Je bedoelt het paardenhotel? Weet niet of het ook in belgie bestaat, wij waren een paar jaar geleden het eerste paardenhotel in Nederland.
en nu komen er steeds meer! Maar we hebben ook vaste klanten uit België haha,
altijd welkom om een keer te komen kijken :)

JolysBorsato

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 13:37

Titsia schreef:

Xsander leuke foto’s! Vind je helemaal niet klein lijken op je paard hoor! Moest je dat nou van mij zeggen dan kan ik volgen ;)

Monnie zo dan ga je wel heel hard! Kan ik enkel van dromen

Janniek jammer dat ze niet zo fijn was op je wedstrijd, maar ach volgende keer weer beter he! Pas half augustus pfieuw das nog even!

Romygic wow wat een nette punten! Mag je al geen M2 starten? :P

El4a1990 dan heb je toch twee keer winstpunten he? Bij ons zou je met jou laatste uitslag zelfs een verliespunt halen :(

JolysBorsato succes met de verkoop, lijkt al een heus paard voor die leeftijd!
Condesa foto’s maken he :D

Rijden gaat bij mij deze week niet goed, ze voelt niet als haar normale zelve aan, beetje lui, moeilijk in de aanleuning… Woensdag tijdens de clubles liep ze dan weer super, donderdag ging ze dan weer helemaal niet tijdens mijn priveles, als er dan iets fout loopt focus ik me daar zo hard op dat niets meer lijkt te lukken, waardoor zij ook niet meer wil lopen… Hopelijk komt het goed op wedstrijd zondag.

Ja die is al heel groot voor zijn 2 jaar.

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 13:40

Karen is wel ver rijden voor mij gok ik. Ik zit tegen het Brusselse aan (midden BE dus)

JolysBorsato die van mij begint nu pas zo uit te zwaren, was een echte pup op 3.5, ma bon bij jou Florencio zit natuurlijk donnerhall achter, zijn wat zwaardere types vind ik sowieso :j

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 18:31

Mooi paard JolyBorsato!
Zoals kaaren al zegt; Jammer dat hij niet nog een wit been heeft!

Janniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 21:27

Ik vind het wel mooi, de mijne heeft nl ook 3 witte benen. Rechts voor is gewoon bruin! :P
Florencio is blijkbaar wel vaker wat slordig met de witte verf. :+

krln

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 22:40

Coole foto's Xsander!! En ook goeie punten! Ik ben te onhandig met de computer met foto's uploaden enzo haha. Op onze website snap ik het nog net hoe het moet!

Ik heb het mega druk en lees af en toe dit toppic bij, zoals nu haha! Dus ik houd jullie allemaal wel een beetje in de gaten hoor! Alleen reageer ik niet echt want zoveel kan ik niet onthouden haha!

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 11:03

Heb vanmiddag selectie!
Paardje zal er wel uitzien als een varkentje, want die staat nu in de regen, en dan vinden ze het altijd zooo leuk om te rollen! }:) dus zo maar eerst wassen! hopen dat het vanmiddag droog is!

Janniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 13:08

Succes Xsander!!!!

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 15:14

Succes Xsander! Die van mij staat er ook weer helemaal klaar voor!
Flinke was beurt gehad van boven tot onder.. en nu kan ik er zelf wel een gebruiken :Y)

Moet straks ook op wedstrijd, en ze is lekker hengstig dus ben benieuwd! :P

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 15:18

krln krijg je de foto's wel op je pc? Wil ze anders wel uploaden voor je hoor? gewoon doorsturen via mail dan :+

Wassen jullie de paarden altijd voor een wedstrijd? Vind het nu te koud om te wassen :o is hier zo'n 21° mijne blijft 's nachts ook buiten staan en haal ik morgen tegen een uur of 10naar binnen en rond 11u30 vertrekken we dan..
Nu hop hop materiaal gaan poetsen

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 16:15

Nou ik ben weer terug, wat een drama zeg!
Ging de laatste tijd lekker op wedstrijden, en ja hoor met de selectie niet!
Nou met inrijden dikke regen, hij liep opzich best wel fijn!
In de 1e proef de hele tijd wegspringen voor onzichtbare spoken ofzo! ik dacht zal wel 160 zijn, maar had nog wel 182 :oo (met die punten helaas niet genoeg om door te mogen)
In de 2e ging het wel wat beter, alleen stond achter de jury auto 2 kinderen en die waren heeeel eng! daar had ik 180, viel me een beetje tegen!
Hij was zoiezo al heel erg irritant! met invlechten en opzadelen ook al, en hij wou ook de trailer niet op, volgens mij komt hij in de pubertijd :P

hopen dat hij volgende week een beter humeur heeft!

Succes Kaaren!

Titsia: Ik was hem meestal wel ja, alleen niet als het te koud is, en als het niet nodig is.

Janniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 18:11

Jammer Xsander dat dit nou net nu moet gebeuren. Ik hoop dat het volgende week beter gaat.

Ik was die van mij meestal wel. Tenzij het te koud is. We krijgen wel een solarium, dus dan kan ik haar met koud weer ook wassen. :D

JolysBorsato

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 20:36

Danku! ik ga nog anderen foto's gaan doen, hij heeft nog veeeeeel verandert sinds april! :-)

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 23:49

Balen Xsander! maar toch weer twee wp.. niet dat je die nog nodig had :P haha

Bij mij ging het boven verwachting vandaag :D plaats 8 en 2e!! en in het totaal weer 3 winstpunten er bij..

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 09:54

Zo iedereen weer netjes winstpunten bij elkaar gesprokkeld! Ik hoop vandaag op geen verliespunt :D
Kennen ze dat bij jullie eigenlijk ook? Minpunten?

romygic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 09:56

Das balen Xsander, ik heb het ook altijd als het goed moet gaan gaat het heel slecht.. Titsia succes vandaag!! Kaaaren gefeliciteerd!

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 10:18

Gefeliciteerd Kaaaren super! :)

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 10:47

Titsia, verliespunten kennen wij ook! Ik heb er gelukkig nog nooit een gehaald :D
wel bijna met mijn pony haha, hier staat onze regeling: http://www.knhs.nl/News.asp?ID=7487

Succes vandaag! Als je maar 'gewoon' doet haal je echt geen verliespunt hoor! Succes!! :D

Janniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 12:57

Kaaaren gefeliciteerd!!!
Titsia veel succes, een verliespunt kan ik me met dat mooie beestje van jou echt niet voorstellen, dan moet je er volgens mij achterste voren op gaan zitten ;)

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 18:15

En jawel..... Verliespunt nummer 1 is binnen! Had amper 144punten!!! Omgerekend 53% en stond 16de van de 21 :\ Ben het echt zo beu :( zo'n toppertje onder mijn kont en ok zware fout gemaakt in de galop, waar ik dan ook terecht twee maal een 3 op kreeg, maar ben nergens boven de 6 uitgekomen :n
Even serieuze dip hier :(

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 18:40

Jeetje Titsia, das balen zeg :( had je echt geen goed onderdeel ertussen zitten?
:(:)

Titsia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 18:47

Volgens de jury niet nee :n oh ja verzorging kreeg ik een 8 :+ gehoorzaamheid en effect van de hulpen kreeg ik zelfs een 4 :\

Xsander

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 18:53

Jeetje, sommige jury's ook! maar er waren dus meer met een verliespunt ..
Nouja volgende keer beter meid!