Nakomeling Krack C

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

__PrinCes

Re: Nakomeling Krack C

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 23:05

Ja vallen kan helaas echt een deuk in je vertrouwen maken.. Spreek ik uit ervaring helaas. Vooral omdat ik echt al zeker de afgelopen 8 jaar of misschien wel langer niet van een paard ben gevallen en als ik viel was het niet super pijnlijk.
Maar deze laatste keer van Halo in september was echt zwaar poedersuiker en pijnlijk helaas en heeft voor een flinke deuk gezorgd..

Fijn dat Fancy vandaag wat vlotter was! Lijkt me wel echt moeilijk dat je nu "maar" 5 dagen hebt om eigenlijk de rest van Fancy haar carrière te bepalen..

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 23:20

Haha PrinCes het is niet de rest van haar carrière. Gelukkig Niet! Alleen de stof die ze inspuiten is 5 dagen echt actief met de juiste training , dus afhankelijk van de training is hoe goed dat spul in werkt. Zou het niet goed genoeg zijn dan is het weer inspuiten en nog een keer trainen voor een extra boost.

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 23:29

Ah op die manier :+

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 23:33

Pff praat met niet over vallen, vorig jaar van Mn toen 3 jarige dreamboy nakomeling gevallen... pff wist ook dat dat zeer ging doen. 3 gekneusde ribben .. hersenschudding en wat blauwe plekken, ik heb daar ook echt een mega deuk van opgelopen . Heel soms heb ik nog dat ik last van zenuwen heb als ik op Hudson stap, zodra ik erop zit is het weg hoor... maar wel lastig vind ik dat.

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 23:35

Het poedersuiker is vooral dat je weet dat wanneer je angstig en zenuwachtig bent je paard dat ook wordt het het dan juist alleen maar slecht gaat. Het stomme is dat je dat dan weet maar het heel moeilijk is dat los te laten.. :\

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 23:47

Mijn vader zei vroeger altijd ; vallen en op staan. Niet zeiken maar gewoon verder rijden. Heeft me altijd wel geholpen. Heb eigenlijk nooit last van spanning als ik na een val weer verder moet :') alleen voordat ik er weer op moet heel even in zo'n geval.

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 23:49

Ik vroeger ook niet maar inmiddels wel helaas. Te lang niet gevallen denk ik. Ben het verleerd :+

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-16 23:58

Blijf tegenwoordig toch ook liever op me paard zitten :') dat vallen van 1.80 is me niet zo goed bevallen.

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 00:03

Jemig nee dat is nogal een eind naar beneden :')

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 07:30

__PrinCes schreef:
Het poedersuiker is vooral dat je weet dat wanneer je angstig en zenuwachtig bent je paard dat ook wordt het het dan juist alleen maar slecht gaat. Het stomme is dat je dat dan weet maar het heel moeilijk is dat los te laten.. :\

Haha jaa zo waar idd je weet dat je he niet moet denken die angst maar toch hou je het.
Ik ben afgelopen voorjaar gevallen. Gelukkig niet hard maar de schrik zat er weer goed in.
En nu hoop ik er vooral op te blijven zitten met deze 2 nieuwe toppers!
Gister de Trento gereden ;) compleet ander dier maar ook zo fijn :D
Super fijn om nu gewoon lekker te gaan rijden.

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 10:01

Zaterdag heb ik een fotoshoot met de paarden :D
rij shoot dan kunnen jullie het helemaal goed zien :P ook de andere zal ik dan hier showen heeft tenslote ook Krack C bloed ;)

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 11:40

Een ongelukje zit altijd in een klein hoekje (van de bak :') ) zolang het dan maar mee valt vind ik het prima. Ben wel vaker op een dol komische manier van een paard afgerold. Maar echt gelanceerd worden van 1.80 hoog en met een noodgang de grond raken... #)

Soms is het toch wel leuk om ook eens op een ander paard te stappen. Rij eigenlijk helemaal nooit meer op andere paarden. Heel soms als ik bij iemand lang ga die een paard of verzorgpaard heeft (waar van het van de eigenaren mag dan)

Leuk remke een fotoshoot! Ik wil ook nog een keer een echte shoot doen met fancy , duw nu altijd gewoon mijn camera in de handen van vrienden die toevallig mee zijn :+ Maar eerst maar even focussen op de boel weer in orde krijgen en daarna als we lekker op weg zijn gaan we wel eens op zoek naar een leuke betaalbare fotograaf. Al is dat nogal lastig aangezien er weinig zijn die ik echt goed vind :') nadeel van zelf fotograferen.

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 11:51

Nee snap ik wel dat je liever niet van 180 hoog vliegt.
Je maakt wel echt mooie foto's !

Wel handig dat je fotograaf bent aangezien je dan wel altijd een top toestel bij de hand hebt en het niet zoals ik moet doen :p via stills van filmpje hahah

Jaa me nieuwe dekje is ook binnen jeah. Afbeelding

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 13:14

Mooi Remke :) veel plezier met de shoot ik hoop dat jet weer meezit.

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 13:51

Zoals het er nu naar uitziet wel

Afbeelding

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 14:52

Wauw mooi dekje Renske. Ben benieuwd naar de uitkomst van de shoot! :)

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 15:26

Andere mensen foto's laten maken van je paard omdat je toevallig je camera bij je hebt... Zo moeilijk :') sowieso paarden zijn moeilijk. Die verdomde oren altijd op de foto :+

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-16 18:56

Haha ja blijft lastig :P ze maken toch nooit de foto's die je graag ziet. Maarja ik denk altijd beter iets als niets!

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 07:26

hahaha klopt sharkj ik zou er wel blij mee zijn als gewoon vrienden foto's maken met een goeie camera maarja komt omdat ik er zelf natuurlijk geen 1 heb ;)

Tiss BRRRRR buiten nu

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 11:14

Ik ben ook blij met iedereen die foto's wil maken. Alleen weten mensen die vaak paarden + ruiter fotograferen waar ze op moeten Letten. Terwijl ik nu vaak foto's heb dat ik denk... ehh wat is dat voor maf moment?:')

Het is inderdaad aardig frisjes... maar heb liever fris weer zoals nu met een zonnetje dan het weer van afgelopen zondag

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 11:22

Hahha jaa okee dat klopt wel inderdaad :p
Welke kleur rijbroek zal ik aan doen tijdens de shoot ... dacht aan me witte omdat ik ook blauwe jas/vest heb

R_emkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 11:46

Haha ja ik ga voor witte rijbroek ff test gedaan resultaat..

Afbeelding

__PrinCes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 14:20

Haha heel mooi :')

Jeska2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 15:31

Hahahaha Remke heeeeel mooi _/-\o_
Wit is denk ik wel netjes bij je nieuwe dekje ja!

Nou tandarts geweest vandaag, maar niet echt wat ergs kunnen vinden. Wat haakjes en een scheve achterste kies. Volgens de arts moest ze dan wel heel sensibel zijn als dat de oorzaak is. We gaan het zien! Ze raadde dan toch een osteo/chiropractor aan. Zo blijven we puzzelen :')

Sharkj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-16 16:34

Haha remke :') lekker creatief.

Nou daar ben je dan ook niet heel veel wijzer van geworden jeska. Tenzij ze inderdaad zo gevoelig erop reageert. Maar een keer een osteopaat/chiropractor erbij kan vaak ook geen kwaad. Ik doe het standaard 3 a 4 keer per jaar.