Mag ik me ook melden? Wat een toffe Everdale-kindjes hebben jullie allemaal zeg!
Ik ben sinds eind mei de trotse eigenaar van Jena, het eerste Everdale veulentje dat geboren werd bij Stral.
Vier jaar stiekem (en dan erna mss niet meer zo stiekem :p ) gedroomd van haar. Ze is alles (en nog veel meer) waar ik ooit van had durven dromen. Lief, knap en zo'n braaf nuchter paard.
Afgelopen maanden waren pittig, Jena werd ziek (ze kreeg een bloedvergiftiging door een nochtans goed verzorgde wonde (slag van ander paardje) en kroop door het oog van de naald). Ze verloor heel wat kilo's, en ook de 'sparkle' in haar ogen verdween.
Ze is er gelukkig terug bovenop, kwam al heel wat terug bij maar heeft nog een hoop kilo's te gaan, de blinker in haar ogen is terug, maar sinds 2 weken zijn we terug voorzichtig aan het werk.
Deze foto is er eentje van deze zomer, toen we eens een klein oefenwedstrijdje deden om te kijken of ze wittehekjes-proof was en hoe ze 't deed op verplaatsing. Foto met dank aan Stral