nakomelingen Indoctro!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marijkeeee

Re: nakomelingen Indoctro!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 15:43

Heb ik ook nog nooit van gehoord. Bij bute moet het dan wel geregistreerd worden in het paspoort maar ik vermoed dat het bij veel niet word gedaan.

Thanks Elan. Ze zijn beide nog niet helemaal stabiel in het parcours maar leren heel snel en beide de wil om erover te gaan. Tweede Gtje was in het begin niet zo gemakkelijk :P

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-15 17:36

Je kan Bute aantonen in het vlees, dus daar zou je echt niet mee moeten sjoemelen.
Heel veel paardenhouders willen toch niet dat hun paard uiteindelijk naar de slacht gaat, voor hun maakt het niet uit.

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 11:49

Nou.. eigenlijk wil ik wel naar de slager brengen. Maar wat Marijke zegt word vast niet vaak er in gezet.

Da is hier gister geweest. Blijven spoelen en paarse spray er op.
En cubarmix, weet niet of je dat moet registreren? Wie weet laat ik het dan wel.. vind inslapen zonde geld. Beest heeft er niks meer aan en ik ook niet. Klinkt hard hé.. bedoel ik niet zo.

Gewoon km's maken dus met de Gtjes! Ik ben niet zo'n held met springen. Laat het mooi aan een ander over.
Heb ook gezegd, wil na deze gewoon een 5 jarige die beleerd is en makkelijk is. Gekloot met deze altijd hoor.. vind karakters leuk, maar deze slaat wel alles hoor met haar 17 jaar oud. Alsof zit je soms op een 4 jarige.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 21:22

Even een ego-foto :D <3
Afbeelding
Afbeelding

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 23:06

dreamer, wat lijkt ET nou groot op die eerste foto zeg.

echt een knappe merrie hoor.

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 06:29

Ik hoop dat het nog heel lang gaat duren, maar als het niet meer gaat dan gaat mijn paard naar de slager. Er zijn er vast velen die daar anders over denken, maar dat is gewoon het meest praktisch.

Mooie foto's Dreamer, vooral die eerste!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 08:35

Heel veel succes de komende tijd Myca!

Haha ze is ook best gegroeid! Maar op die foto lijkt t wel heel extreem omdat ze ook nog is met d'r hoofd omhoog staat :')
En heel penny, ben er gister ook zonder tuig opgeklommen voor een foto :)

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 10:20

Myca schreef:
Ik hoop dat het nog heel lang gaat duren, maar als het niet meer gaat dan gaat mijn paard naar de slager. Er zijn er vast velen die daar anders over denken, maar dat is gewoon het meest praktisch.

Mooie foto's Dreamer, vooral die eerste!

oef dat is zuur zeg.

wat had je paard ook al weer, of heb ik daar overheen gelezen? ;( ;( :(:) :(:)

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 11:43

Mijn paard is gelukkig kerngezond!

Ik was misschien niet duidelijk. Maar ik hoop juist dat hij nog heel lang gezond en fit blijft en dat het nog heel lang gaat duren voordat het einde nadert.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 11:50

Myca schreef:
Mijn paard is gelukkig kerngezond!

Ik was misschien niet duidelijk. Maar ik hoop juist dat hij nog heel lang gezond en fit blijft en dat het nog heel lang gaat duren voordat het einde nadert.

oooooooooh ik schrok al :oo :oo ^) ^) ^)

gelukkig dat twister kerngezond is, hoop dat je nog lang van hem mag genieten. *\o/* *\o/* *\o/*

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 15:06

Ik dacht ook al even van.. heb ik het nu verkeerd begrepen of gelezen er is toch niets aan de hand met Twister :+

Vrijdag ga ik met de Gtjes meedoen aan een jonge paardenwedstrijd.."Koningin van het Noorden'" in Tolbert. De info over hoe laat het zou beginnen en startlijst was nog wat onduidelijk, maar nu een berichtje gelezen dat het doorgaat en startlijst volgt vanavond. Ben erg benieuwd wat de jury van hun vind.. aan mij de taak om ze foutloos en netjes rond de sturen. (nee hoor ik vind het niet spannend :P )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 15:12

Ik had m ook verkeerd opgevat ja :')

Spannend Marijke! Wel erg leuk, alvast veel plezier en succes!

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 15:32

Heb er wel zin in :) mooi eerst even met ze omtutten en mooi maken, knotten erin. Doe ik anders nooit voor een springwedstrijd.

Ingeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 21:19

Oh gelukkig dat er niets is Myca, ik schrok al :oo

Spannend Marijke! Zet 'em op! +:)+

Tijdje al niet meer gepost, heb een nieuwe bijbaan voor 24 uur in de vakantie en straks naast m'n studie 16 uur. Dus ideaal! Nu veel training over producten e.d. dus erg druk en ook nog een beeeetje vakantie vieren naast werk, sporten en de paardjes :)

De Indoctro vos is inmiddels verkocht en heeft een mooi nieuw plekje. :) Verder gaat alles hier lekker z'n gangetje. Veulen van mijn merrie wordt steeds mooier en heeft z'n eerste sprongetje al per ongeluk gemaakt vorige week. Hij schrok er zelf van geloof ik :') was een mooi gezicht in ieder geval. Ik ga haar dit weekend weer voor het eerst longeren en dan weer stukkie bij beetje oppakken :D

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-15 23:06

Echt sorry, dat ik jullie op het verkeerde been heb gezet.
Ik was blijkbaar niet duidelijk, maar gelukkig is dat nu wel het geval.
Vrijdagavond rijden we nog gewoon een wedstrijd en zaterdagochtend gaan we op vakantie.
Vanochtend hebben we nog een dressuurles gehad. Leuk vindt hij het niet, maar hij doet wel zijn best, dus we gaan er gewoon voor.
Na de vakantie gaan we ook weer andere dingen doen.
We hebben nog een TREC-training en een Enjoy the ride rit voor Pink Ribbon in de agenda en we kunnen onze springlessen weer oppikken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 09:48

Die pink Robin rit heb ik ook nog over nagedacht, gewoon omdat ik alles in het roze heb :')

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 17:01

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 06:58

Gister hebben we op de valreep voor onze vakantie toch nog ons laatste winstpuntje in de L1 gereden.
Ik kon het niet uitstaan dat de teller op 9 was blijven steken en toen hebben we toch nog meegedaan aan een wedstrijd op gras. Normaal gesproken zoek ik de zand-wedstrijden uit zodat ik niet met kalkoenen hoef te prutsen. Maar dit was de laatste kans want straks gaan we op vakantie.

Het was niet makkelijk, het stikte daar van de steekbeesten en daar wordt Twister altijd erg nijdig van.
Ik heb er een paar dood gemept toen we aan het inrijden waren en daar snapte Twister natuurlijk niets van. Normaal gesproken proberen we een fijne aanleuning te krijgen en nu gaf ik hem af en toe een pets op zijn hals...

Achter heeft Twister geen ijzers, normaal gesproken is galop onze beste onderdeel. Hij kan heel mooi verruimen, maar nu gleden we achter weg. Op dit terrein kon je alleen goed rijden als je echt goed op twee teugels in balans reed. De tweede proef ging beter, met 183 en 177 pnt ga ik nu heel vrolijk op vakantie.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-15 15:10

aaaaah myca, wat fijn dat je je laatste wp in de L1 hebt binnen weten te slepen.

iig alvast veel succes in het L2 :j :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 12:16

Marijkeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-15 20:22

Leuke fotos van ET Dreamer

Gefeliciteerd Myca met de winstpunt mooi de teller op tien. Geniet van je vakantie

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-15 12:52

Wel heel fijn Myca, vrolijk op vakantie L2 startgerechtigd. Riri is heel apart aangaande dazen.. die laat ze gewoon rustig op haar hals zitten en het deert haar naar mijn idee ook niet. Ze krijgt er ook geen bulten van. En mijne is zo stoïcijns, als ik mep dan word ze daar geen steek anders van.
Fijne vakantie, waar ga je naar toe?

Kwam door mijn verhaal dat ik ze ook naar de slager zou brengen, daar haakte je op in.

Mooie foto's Dreamer! Wat staat dat setje ook leuk, omdat ze zelf ook wat bruin is, heel mooi.
Ook leuk topic, viel mij wat de anderen zeggen ook op, dat je je handen vrij hoog draagt en teugels idd tikkeltje korter, dat laatste kan ik over meepraten, doe ik ook en dan je paard op het achterbeen krijgen is erg moeilijk.

De verkoop is nog best snel gegaan Inge, gefeliciteerd met je baan!

Ik wil ook weer rijden |( Heb nu al bedacht dat ik misschien gewoon maar een fries van mijn vriend pak. Ben niet zo'n Friezen mens majah. Deze zou een veulentje krijgen, maar ik geloof er niks van dat ze drachtig is..

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 17:37

Rustig hier, iedereen druk met de paarden. Ik wil ook weer.. ga volgende week de da regelen om te scannen en dan als die fries niet drachtig is ga ik daar mee rijden.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 18:01

ik rijd nu even niet. vakantie tijd, dus de manege is dicht :(

nja hoop na de bouwvak vakantie weer fijn te kunnen rijden met universal :)

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-15 20:22

Oh.. daar zit jij natuurlijk mee. Nooit over nagedacht. Kan je niet een paard huren voor uur ofzo, dat je even kan rijden?

Moet nog naar buiten, maar beetje moe.. hang zo lekker bij mijn vriend op de bank... slecht hé.. hoef maar twee binnen te zetten eigenlijk. Zit te denken om die buiten te laten staan. Eentje is drachtig en staat op zich appart.. en dan eentje binnen als vriendje dus, maar gaat om de drachtige pony.
Zal checken of het ook koud word of niet..