Thanks Elan. Ze zijn beide nog niet helemaal stabiel in het parcours maar leren heel snel en beide de wil om erover te gaan. Tweede Gtje was in het begin niet zo gemakkelijk
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Myca schreef:Ik hoop dat het nog heel lang gaat duren, maar als het niet meer gaat dan gaat mijn paard naar de slager. Er zijn er vast velen die daar anders over denken, maar dat is gewoon het meest praktisch.
Mooie foto's Dreamer, vooral die eerste!
Myca schreef:Mijn paard is gelukkig kerngezond!
Ik was misschien niet duidelijk. Maar ik hoop juist dat hij nog heel lang gezond en fit blijft en dat het nog heel lang gaat duren voordat het einde nadert.

)
mooi eerst even met ze omtutten en mooi maken, knotten erin. Doe ik anders nooit voor een springwedstrijd. 

Verder gaat alles hier lekker z'n gangetje. Veulen van mijn merrie wordt steeds mooier en heeft z'n eerste sprongetje al per ongeluk gemaakt vorige week. Hij schrok er zelf van geloof ik
was een mooi gezicht in ieder geval. Ik ga haar dit weekend weer voor het eerst longeren en dan weer stukkie bij beetje oppakken
Heb nu al bedacht dat ik misschien gewoon maar een fries van mijn vriend pak. Ben niet zo'n Friezen mens majah. Deze zou een veulentje krijgen, maar ik geloof er niks van dat ze drachtig is..