Sneeuw88 schreef:Samoth, je mag er wel een strik omheen doen en aan mij geven hoor![]()
Laat die strik ook maar zitten, wat een plaatje..
Het gaat toch wel over het paard
?@Silly1972 Je hebt wel een super paard onder je kont! Wees er trots op.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

kitbits schreef:Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst! Dat ziet er goed uit. Is Unaniem nu ook overgrootvader en staat de nieuwe generatie al weer te trappelen voor de deur.

andamoon schreef:Silly1972 en Samoth Dank jullie wel !!!
Ze staat ongelooflijk mooi sterk op de benen en is al een echt "spring"veulen. Slangen in de wei en randjes of hoopje zand daar springt ze nu al overheen. Ze heeft net als haar moeder EN oma een geweldig goed karakter en is gezond nieuwsgierig. Mijn ervaring is dat als ze zo zijn als veulen ze vaak ook graag springen, omdat het steeds weer een uitdaging is en ze het zien als een soort van spelletje !!! We gaan het afwachten, eerst maar eens heel houden tot ze vrij kan springen en we kunnen zien hoe haar techniek is. Haar vader (Vulkaan van 't Braunerthof) springt op dit moment ZZ (zware tour) en zal over een aantal weken 1.50 m gaan springen en die wil altijd naar de overkant, vind springen ook leuk en het maakt hem niet uit wat hij voor zijn neus krijgt. Voor hem bestaat er maar één ding : ER OVERHEEN ! De moeder van dit veulen vind springen ook geweldig en ik denk dat we haar dit jaar niet laten dekken en eerst maar eens gaan kijken wat ze doet in de sport !

Alleen mijn laars de rits is kapot en iedereen gaat vast raar opkijken als ik met rubberen aigle laarzen op terrein kom

kitbits schreef:Ha geweldige foto's Andamoon vooral die tweede, kan ze nu pas goed zien mobiel blijft toch klein.