Whow Xsander jullie race zo lekker de klasses door!
@condesa; je kunt het zien als een tijdelijk pension. Net als dat honden in pension gaan als de baasjes op vakantie gaan is het met paarden ook. Mensen brengen het paard bij ons wanneer ze er zelf niet voor kunnen zorgen. Nu in de zomervakantie en skivakantie is het altijd super druk, maar eigenlijk hebben we het hele jaar door wel hotel gasten We hebben 14 boksen waarvan 4 we voor ons eigen hebben de rest is voor hotel.
Ben ook weer terug. Helaas heb ik niet echt fijn gereden. Ze was slecht aan me been, daardoor liep het geheel niet lekker. In de 2e proef eigenlijk het zelfde verhaal. Wel liep de galop in de 2e proef beter. We hadden 172 en 180 pnt. Ik heb pas half augustus weer een wedstrijd dus we hebben even de tijd om goed te oefenen
Xsander die 2e foto is wel heel mooi hoor!
Condesa
Geplaatst: 03-07-11 15:56
Oke, leuk zeg, ik wist niet dat eens dat dat bestond fijn dat het zo goed loopt dan!
Xsander
Geplaatst: 03-07-11 17:35
Vilouma: heeft je paard zich goed gedragen op stage?
Dankjullie! Ik vind mezelf alleen een kabouter lijken op die foto, zulke korte benen, terwijl dat helemaal niet zo is volgens mij
ik heb gisteren weer wedstrijd gehad! was de eerste proef 4e met 183 en de 2e proef 16e met 184 punten, beetje raar, naja qua punten klopt het wel hij liep beide proeven redelijk hetzelfde.
Hmm, het ging niet geweldig voor mijn gevoel, hij was weer niet heel lekker aan mijn been, maar dat komt ook omdat dat thuis veel minder was door het geiten gedoe. maar dat is gelukkig opgelost.
Ik ben door naar de Brabantse Kampioenschappen
ponyWASTED
Geplaatst: 05-07-11 17:49
tussendoor, Borlencio die Emmelie scholtens rijd ik volgens mij ook een Florencio
JolysBorsato
Geplaatst: 05-07-11 20:33
Een vriend heeft een top Florencio x Donnerschlag (te koop)