thanxs. Een vriendin heeft foto's gemaakt, dus hopelijk kan ik binnenkort weer iets plaatsen Morgen ga ik lekker t bos in met dr, daar hebben we allebei minder stress van
Wat gaat iedereen hier weer lekker zeg! Leuk om te lezen dat ze allemaal zo braaf zijn en hun best doen.. Met mijn merrie gaat het ook echt super, heb er nu 9x op gezeten en nog geen verkeerde stap gezet. Ze vind het rijden zo leuk, als ik aan het longeren ben vooraf breekt ze bijna haar nek en als ik dan opstap is ze zo voorzichtig en heeft ze een super balans! Heb nu 3x losgereden ben zo trots op haar (en stiekem ook op mezelf :p )
Kajanus
Geplaatst: 24-04-13 00:07
Gefeliciteerd Frenka.. En Lets maar meer km maken en goed dat je gestopt bent die cijfers blijven anders altijd een oordeel over je paard geven.
Onze rooie is naar de opfok gegaan afgelopen zaterdag, en hij is het etteren nog niet verleerd haha. Hij had nu wel een mede etterbak, dus kon hij mooi wat spelen. Maar hij is duidelijk nog steeds de stoerste en hij loopt nu in een koppel van 17.
Hij is dit jaar niet echt super veel doorgegroeid. Ik schat hem nu op 1.63m ofzo. Hij ziet er verder wel super uit. Zal eens kijken of ik wat beeldmateriaal kan vinden.
Wat een leuke foto's allemaal. Ik heb vandaag weer een wedstrijd met Enjoy gehad. We waren 1e met 192 punten en 2e met 201 punten. Weer helemaal blij met mijn Zhivago.
Ik heb ook nog wel wat fotos van vorige week Het gaat wel heel goed, maar ze is lekker hengstig haha..
Sorry voor de nogal grote foto's
Frenka
Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-13 10:00
Lets; op die laatste foto kijkt ze wel lekker ondeugend. Ze ziet er goed uit. Marit; goed gedaan, gefeliciteerd Mychamp; de rooie weer lekker naar de opfok, dan groeit hij vast nog wel door van al die lekkere grasjes
Wat een rotweer is het nu, koud ook. IK heb Ella maar weer een deken opgegeven, was net blij dat ik daar vanaf was
@franka ja fris he! Ben echt zo trots op mn kleine gup... Net even aan de longe gehad met het zadel erop en net als de longeersingel en de bijzets geeft ze ook hier helemaal niets om... Volgens mij is ze net als mams zadelmak geboren. Van de week ff een keer eroverheen hangen en daarna een paar keer erop en dan gaat ze lekker van een vakantie in de wei genieten. Dekken vind ik nog steeds lastig. Ik wil het wel heel graag maar heb met haar moeder zoveel pech gehad dat ik het ook wel heel leuk vind om gewoon lekker de sport in te gaan en dan is het fokken van een veulentje toch weer een extra risico... Of stel ik me dan vreselijk aan ?? Haha
@Ajesca: Ik snap je wel hoor, ik zou lekker de sport in gaan en je kan altijd nog een veulentje fokken, zo te horen zijn de meeste Zhivago's zadelmak geboren. De mijne ook al
mychamp
Geplaatst: 14-05-13 19:34
Gave foto's zeg!! Zien er zo goed uit! Ik denk dat onze Gio volgend jaar ook zo zadelmak is, maar super om te horen dat ze het allemaal zo braaf doen. Bij Easy was het ook vanzelfsprekend.
Onze rooie!!
Heb helaas geen foto's meer van onze merrie, ze ziet er echt heel goed uit, heeft zo'n dun vachtje! Ze heeft een tijdje stil gestaan omdat ik het echt heel druk had, en ik dacht dat het geen kwaad kon. Binnenkort weer beginnen met haar!
stoere look
puppy look haha
en bullenbakken doet hij ook nog samen met de anderen haha
Frenka
Geplaatst door de TopicStarter: 15-05-13 15:15
ik vind hem nog steeds cool , die 4 witte benen maken t plaatje af
Ajesca; fokken kan altijd nog. Ik zou haar allereerst voorstellen op de keuring of thuis laten keuren, dan weet je ook precies haar plus en minpunten. Fijn dat ze het zo braaf op pakt allemaal.
Ik heb gisteren voor het eerst met de Zhivago gesprongen. Alsof ze het al jaren deed, zonder op of om te kijken. Niet dat het nu zo hoog was, maar m'n oude Pion heeft een stuk minder talent haha Oortjes naar voren, ze vond het prachtig.
Frenka
Geplaatst door de TopicStarter: 30-05-13 13:28
Leuk voor de afwisseling Lets. Ik heb met die van mij nog niet gesprongen. Ben zelf niet zo'n held met hindernissen