Wat goed essie! Gefeliciteerd!
De uitslag , waar zullen we eens beginnen

Laten we maar gewoon beginnen met het feit dat mijn gevoel gewoon 100% goed was. De rechterknie had een terugval en was weer flink gevoelig. Mijn gevoel zei ook dat het niet alleen die knie was , en ook dat klopte. Mijn therapeut zegt dat het lijkt alsof ze alle energie en bepaalde verbindingen in haar lichaam blokkeert. Waardoor het trainen van die zwakke knieën er niet makkelijker op word omdat ze de verbindingen in haar lichaam niet goed pakt.
De rechterknie is vandaag wederom ingespoten en ze heeft druppels voor haar spieren/banden , moet nu 5 dagen goed en correct trainen om in ieder geval die knie weer aan de praat te krijgen. Vanaf vrijdag gaan we een traject in met meerdere acupunctuur behandelingen om haar lichaam weer volledig aan de praat te krijgen en de verbindingen weer beter tot stand komen. Hierdoor zou ik een flinke boost met rijden moeten gaan voelen en het trainen zou makkelijker moeten gaan worden. Ze verwachte het inspuiten hierna vrijwel niet meer nodig te hebben. Heb haar gewoon letterlijk en figuurlijk gevraagd wat de verwachtingen hiervan zijn en of het goed gaat komen. JA het gaat allemaal goed komen , ik heb gewoon een heel leuk en goed paard op stal staan. Maar ze heb gewoon te lang onopgemerkt doorgelopen met deze blessure waardoor het nu gewoon enorme moeite kost om alles weer op de rit te krijgen.
Het leuke vond ik eigenlijk nog wel dat fancy als een malle begon te gapen toen we even met haar bezig waren. En toen vroeg ze me , doet ze dit altijd als je met haar bezig ben? Daar schrok ik natuurlijk van , want gapen word vaker in verband gebracht met negatieve punten. Maar ja ze gaat altijd als een gek staan gapen als ik lekker lang met haar bezig ben in de zin van poetsen/tutten/kroelen. Hoefde niet te schrikken want in dit geval was het blijkbaar positief , het was een manier van aantonen dat ik haar energie geef (maar omdat ze dat blokkeert in haar lichaam gaat ze blijkbaar gapen