Veearts weer geweest. Eitje Is weg, dus dat Is mooi. Er zat wel wat vocht in de baarmoeder, dus die Is gespoeld. Ze komen wat eerder voor de 18dagen scan om dat ze 2hele grote follikels had van 31 en 39mm
Ine23
Geplaatst: 31-05-15 10:07
Heel groot, hihi, zo grappig om dat te horen. Ik weet dat dat heel groot is als je het in de normale range bekijkt hoor, het is alleen dat die van Marieke bijna 5cm werden
Je hebt gewoon foto's van mijn veulen geplaatst Ze lijken echt als 2 druppels water op elkaar. Zelfs het vlekje op de lip. Alleen die van mij is een merrie
Hahahaha bijzonder is dat toch? Wil je eens recente foto's van de jouwe plaatsen?
Myrthee_
Geplaatst: 01-06-15 16:20
Dankjulliewel allemaal Het is zo'n leuk ding. Heerlijk brutaal al haha. Helaas eet Liberty niet goed. Ze is te gefocussed op de baby. Ligt nu dus door de hele stal hooi heen zodat ze ook kan eten tijdens het opletten. Vanavond nog een keer terug om slobber te voeren, wat ze dan hopelijk eet..
Euforie, wat is Cookie toch een leukerd. Knap ding joh!
Mijn merrie heeft de eerste dagen ook amper gegeten omdat ze zó met Cookie bezig was en is enorm afgevallen... Nu gaat het steeds beter. Maar aankomen gaat veel langzamer dan afvallen helaas.
Voer haar nu veel uit de hand, en verspreid het dus. Werkt wel goed gelukkig Krachtvoer eet ze alleen nog niet, dus straks weer terug om slobber te voeren. Melkproductie moet wel op gang blijven natuurlijk.
Gaat al beter. Slobber gaat er wel in en nu de hooi verspreid ligt eet ze dat ook op. Baby heeft trouwens zijn eigen topic gekregen net: Hunk Don Winchester voor het eerst ITP