Hebben jullie ook allemaal het stamboekblaadje gehad? Daar staan de data voor de evenementen in! Als het allemaal een beetje meezit ga ik naar de stamboekopname met ons Stipje. En misschien regel ik het wel dat ik naar die sportdag in november ga. Dan zijn we al een stukje verder in de training hoop ik en kunnen we daar ook een beetje behoorlijk meerijden.
Zag ook foto's van Wonderboy de Peru! Gaaf!
appalin
Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-12 09:20
Femski dat is niet Wonderboy de Peru hoor, maar Wonderboy van Nijkerk. Ennuh, je bent welkom he
Ja, welke datum gaan jullie Linda? Want dan moet ik vast de boot regelen en zo.
appalin
Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-12 10:07
Wij gaan in principe nog niet naar de stamboekopname, maar wel naar de nationale keuring. Mijn paardje is nog niet oud genoeg voor de stamboek opname De sportdag wil ik sowieso naar toe, met of zonder paard. Dus dan kan ik je altijd groomen
Wie gaan er allemaal naar de hengstenkeuring? Ik heb de datum vrij gehouden en gereserveerd voor de keuring!!!
Ik ga naar de HK (als er niets tussenkomt...). Hier ook paard nog niet oud genoeg voor stamboekopname.. Ga jij met First Lady naar de NK volgend jaar?
Heb de intentie om volgend jaar meer te gaan rijden, dus dan eventueel de sportdag ook met Queen.. Maar eerst maar zien dat ik inderdaad wat meer ga rijden
appalin
Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-12 12:03
Als Lady mooi in verhouding blijft groeien en er goed voor staat neem ik haar mee naar de Nationale keuring inderdaad. Ik had afgelopen jaar toch wel spijt dat ik haar niet had opgegeven. Zou leuk zijn Lotte als je mee kon doen aan de sportdag!
Jep Ik ben benieuwd Eerst inderdaad maar eens afwachten wat het wordt, maar ik kan geen 3 merrie's met veulen meenemen Nog 2 maanden dan is de eerste er al
Mag ze altijd naar de nationale? Maar Stip is nog nooit op de stamboekkeuring aangeboden geweest.
appalin
Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-12 12:32
Ja, dat gaat snel. Ik heb ook gezien dat de merries al mooie buikjes hebben De hengstenkeuring is 19 januari!
@Femskie: Als Stip eenmaal op de opname is geweest mag ze naar de nationale, ongeacht haar punten. Of ze moet natuurlijk niet op worden genomen. Maar dat lijkt me stug bij jou Stip.
Mijn ST is eind maart uitgeteld en dat is het eerste veulen wat ik verwacht. De andere 2 veulens verwacht ik eind mei (de ene van een (appaloosa)merrie die ik verkocht heb, maar waarvan het veulen nog van mij is, de ander van mijn kwpn merrie)
appalin
Geplaatst door de TopicStarter: 04-01-13 20:56
Geen veulens dit jaar voor mij. Hopelijk volgend jaar! Hier even een Scen Tao nakomeling spam!
rocymax
Geplaatst: 04-01-13 21:09
Mooi!!!
femskie
Geplaatst: 04-01-13 21:22
Jaaaa daar is ze weer! Wat een plaatje is het ook. Ik vind zelf wel dat het koppie toch wel lijkt op die van mijn stippeltje. Sjieke uitstraling!
rocymax
Geplaatst: 07-01-13 20:44
Dit is Luffy nu (Gipsy Queen) Ik denk dat ze nu ongeveer 1.52 cm meet