Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lady heeft een heerlijk karakter én is enorm leergierig!
Echt een geweldige knol.

zwieke schreef:Mag ik me hier ook melden?
Ik heb sinds oktober vorig jaar een Rubiquil nakomeling - (Rubiquil x Vigour B).
[ Afbeelding ]

Ach ik kan er over blijven zagen, maar mijn doel is toch bereikt
". Volgens hem was het ook mijn schuld dat mijn paard uitschoof tijdens mijn overgang van galop naar draf. Het feit dat ik bij de laatste moest rijden, en het gras dus ook al goed plat/glad was gelopen was volgens hem niet waar
Ik moest mijn paard meer rijden met mijn zit, en niet zo trekken dus aan de teugels. Waarop ik zei dat ik inderdaad daar aan moest werken, dat mijn zit (vooral in galop) nog niet 100% is, maar dat dit helemaal niet zo dramatisch was als hij beweerde. Ik was daar zo van aangedaan
Oké, uiteindelijk ik mijn paard naar huis gaan doen, en toen belde ze dat ik toch nog tweede was. Oké, in C niet slecht, maar ik was zo van mijn melk.... Dan nog een klein detail, ik kreeg mijn protocol terug, kreeg ik bij "aanleuning en houding van de ruiter ed." wel een 8....
Eeum, waarom mij zo afzeiken en mij dan toch nog een 8 geven? Nu kan ik er nuchterder op terug kijken, en misschien bedoelde hij het niet slecht. Maar hij heeft het wel heel fout verwoord
Ach soit, genoeg gezeikt er over, het is nu zo geweest 
Ik had een geweldig gevoel tijdens het rijden, maar ik zag ook heel veel goede ruiters nog na mij. Ik was (ben) super trots dat we prijs hebben gereden!
) op “nieuw” terrein maar ze was super braaf! 

Nu heb ik een klein 2 maanden wedstrijdrust (20/07 is pas de volgende). Ik zal eens zien of iemand kan filmen tijdens het rijden
I'll keep you all posted! 
Wat een leuke S op haar hoofd!
En je merrie ziet er ook goed uit