Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

iedereen roept bij mij nu ook 'gewoon doorrijden en aan het werk zetten, ze is gewoon stout'! Tja zou kunnen natuurlijk maar ik geloof daar niet zo in

ik heb wel beeld materiaal mar het zijn filmpjes met 1 van de eigenaren er ook bij op dus ik zal binnenkort even nieuwe foto's maken als het goed is komt er over 2 weken iemand die foto's komt maken
ben echt blij met dat paardje
ze krijgt haar rechterbeen niet lekker mee met de rest. Ze is alleszins niet kreupel, mensen die mijn paard niet kennen zouden zeggen " oh ze is een beetje stijf! Door rijden..."
toen ik dat niet deed lag ik er af met een sleutelbeen breuk
haha. Reageert ze zo heftig op hoofdstellen? Wat heb ik eigenlijk een makkelijk paard dan.. die loopt met zwaar pijn in haar mond nog gewoon door voor me. Is eigenlijk ook niet goed maar toch..
helaas zijn spullen voor gevoelige paarden ook goed voor de portemonnee
zelfs mijn "afgekeurde" oude pony met zeer zwakke benen en hoge koliek gevoeligheid waar ik meer problemen mee had verwacht had nog minder.
hoop dus dat er vanmiddag wel een binnenbak beschikbaar is ivm wedstrijd.
190.5 en 1e plek van de M1, 2e prijs van m1/m2 bij elkaar (22 starts). Ontzettend trots op 'm! Jury vertelde me nog dat het een prachtige wissel was
kunnen nu sowieso naar de Gelderse
beide selecties 1e geëindigd. Even wachten met overstappen dus.