Het enige wat ik zeg als er mensen foto's plaatsen van veulens Is : mooi, prachtig, lief, stoer, schattig, gaaf en ga zo maar door zo ook deze keer weer bij lillith : gaaaaaaaf beessie
En wat doet dazzle het knap zeg!
_Gerdien_
Geplaatst: 22-05-15 11:37
Eldora wat ontzettend balen van je merrie! Echt een domper Hopelijk deze keer meer geluk
En wat wordt Dazzle een knappert en was is ie braaf
Myrthee, heb jij inmiddels al zicht op een veulen?
Ik mag me ook weer melden. Ik was op zoek naar een Don Cremello veulen en dan het liefst X een paard merrie of een merrie met maat met new forest bloed. We zijn gisteren bij deze knapperd wezen kijken [KS-ITP] Reedhill's Fast 'n Furious 1 week oud en waren op slag verliefd.
Gefeliciteerd! Ik las het gisteren!! Knap dier wordt dat
Ik wacht geduldig (ahum ) op de andere veulens van dit jaar. Ben zo benieuwd! Lilith had d'r eerste wondjes opgelopen gisteren, maar ze had er zelf natuurlijk helemaal geen last van. Ik daarentegen , meteen overbezorgd terwijl ik dat normaal nooit ben met zo'n dingen haha. Moederinstinct .
Nou lekker dan.. Hadden we afgesproken dat de da om half 9 kwam, mocht ze geïnsemineerd kunnen worden zijn we nog op tijd om te bestellen, zijn ze er nog niet..
Ze zijn geweest ja! Om 10 over 9 kwamen ze, ze stonden in de file zei ze. Maar ze zouden om 8 gaan rijden zodat ze er om half waren. Je rijdt er klein half uurtje over duw het was of een grote file of de koffie wat lekker En het vervelende Is dat ze altijd privé bellen.. Dus je kan haar niet mobiel bellen en anders moet je naar de kliniek bellen en dan krijg je een secretaresse.. Handig. Maar goed.
Eldora had al wat eitjes zitten maar nog niet groot genoeg. Ze komen donderdag weer, dan Is de kans erg groot dat ze klaar Is om geinsemineerd te worden. Hoop het maar. Ze heeft Eldora ook nog even na gekeken omdat ze de laatste tijd zo sloom Is en heel veel ligt. Hartslag, bloeddruk, temperatuur , longen, alles was goed, benen nagekeken. Ze denkt dat ze misschien koorts heeft gehad en dat ze daarom zo sloom Is en misschienhet vruchtje heeft verworpen.
Er zaten 2 grote eitjes, maar ze Is bang dat het nu nog net te vroeg was morgen komt ze nog een keer kijken om wss te insimineren. We zijn nog even naar de buren gelopen om te kijken hoe ze op een ander paard reageert. Stond meteen te flatsen Is is ruim een uur gebleven. Wel fijn zo'n dieren arts die rustig uit legt en de tijd neemt We wachten nog rustig af.
Idd wel fijn dat ze de tijd neemt! Afwachten dus...
eldora1
Geplaatst: 28-05-15 19:26
jaa idd.. laten we het maar hopen, ze zijn nu al twee x 'voor niks'geweest. Mn portemonnee word steeds lichter haha, maar goed dat wisten we voor we begonnen
Het was echt super druk. Ze hadden gezegt tussen 4 en 5uur maar ze waren er pas om 7 uur. En ze moest nog een heel stel langs. Druk! Hoop dat ze wel het goede rietje heeft gepakt door al die drukte Zondag komen ze weer checken
Van harte! T was wel heel spannend hoor, de laatste dagen! Heelveel plezier van je knappe mannetje! En natuurlijk ben je verplicht om heel veel foto's te posten!