Nakomelingen van Dreamboy

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

dries

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 14:33

moniek21 schreef:
Dries gefeliciteerd met Dreamer *\o/* alweer 1 jaar wat gaat het hard he, Haydn was afgelopen zondag jarig.

Vandaag ga ik naar hem toe om te kijken hoe hij nu onder het zadel is... Is weer de eerste keer na 2,5 week dat ik hem onder het zadel zie, ik hoop zo op verbetering _/-\o_

Dank je moniek gaat echt super hard idd. Ga er straks nog even langs om hem een peentje te geven op zijn verjaardag :D. Heb zo en gisteren gewerkt daar op stal dus vd week veel met hem kunnen kroelen.

Jij ook gefeliciteerd met haydn nog en hoop voor je dat hij goed vooruit is gegaan!!

moniek21

Re: Nakomelingen van Dreamboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 16:34

Ik kan niet heen vandaag ;( ze stuurde een appie dat ze het niet gaat halen vandaag omdat ze nog onderweg was... Ze gaat het wel filmen :) ben heel benieuwd .

4ever2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 16:46

moniek21 schreef:
Dries gefeliciteerd met Dreamer *\o/* alweer 1 jaar wat gaat het hard he, Haydn was afgelopen zondag jarig.

Vandaag ga ik naar hem toe om te kijken hoe hij nu onder het zadel is... Is weer de eerste keer na 2,5 week dat ik hem onder het zadel zie, ik hoop zo op verbetering _/-\o_

Oh succes! Ben benieuwd!
Laat je even weten hoe het gaat? Hoop echt voor je dat hij verbetert is!
Luna blijkt een echte dame te zijn en is inmiddels al behoorlijk koppig en een hittepetit net als haar moeder :P

4ever2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 16:47

moniek21 schreef:
Ik kan niet heen vandaag ;( ze stuurde een appie dat ze het niet gaat halen vandaag omdat ze nog onderweg was... Ze gaat het wel filmen :) ben heel benieuwd .

Ach wat balen!

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 17:47

Als ik beeld materiaal heb zal ik het hier plaatsen ;)

4ever2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 18:29

moniek21 schreef:
Als ik beeld materiaal heb zal ik het hier plaatsen ;)

Ah super! Ben heel erg benieuwd! *\o/*

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 18:43

Ik ben ook benieuwd! Jammer dat je niet zelf langs kan gaan, nog even geduld dus..

4ever2day leuke naam Luna! Al vond ik Keep Dreaming als volledige naam ook leuker haha

En Dries gefeliciteerd! :D

dries

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 20:02

Afbeelding

Bedankt allemaal !!
Heb hem net wat peentjes en appelstukjes gegeven voor zijn verjaardag. Hij vond het gelukkig weer lekker net als een paar van zijn vriendjes.

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 21:24

dries

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 21:36

dank je moniek!

ik kan het filmpje niet zien hij geeft aan dat hij prive is :(

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 21:49

dries

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 22:22

moniek21 schreef:
Ik hoop dat hij het nu wel doet, hahaha soms wordt ik weleens moe van YouTube haha.

http://youtu.be/Nylzq36jPnQ

Nu doet hij het wel!
Hij blijft leuk hoor moniek kan leuk bewegen, wel erg voorwaards maar dat is beter dan dat ze niet vooruit willen toch.
Waarom rijd ze hem met de slof als ik vragen mag ??

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 22:28

Ik denk dat dat komt omdat hij zo schieterig is... Wat er dan gebeurd is dat hij naar voren schiet en daarbij z'n hals zo opdrukt dat hij bijna op z'n tenen loopt en je de controle kwijt bent, je ziet op het filmpje dat hij ook een keer naar voren gaat.. Maar vrij snel weer onder controle is, dat komt door de slof... Mijn idee is ook om als ik er weer op ga ook een slof erom te doen, zo rennen als die ene keer gaat mij niet meer gebeuren ;)

dries

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 22:42

Oke ja dan zou ik dat ook doen ja!
Gebruik hem zelf ook regelmatig hoor. Mijn merrie kan ook wel eens stout zijn dan heb ik net even wat meer controle idd.

4ever2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 22:47

Ik vroeg me idd ook al af waarom die met slof gereden wordt, maar begrijp het opzich wel. Ben er zelf alleen niet zo'n fan van maar dat is natuurlijk voor iedereen persoonlijk en als het helpt dan is dat natuurlijk mooi ;)

Haha had wel verwacht dat iedereen hier Keep Dreaming leuker zou vinden! Vind het zelf ook erg jammer, maarja.

dries

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 22:57

Het is maar net hoe en waarvoor je een slof gebruikt.
Die van mij hangt gewoon los alleen als ze haar hoofd eruit wil gooien wordt ze gelijk gecorrigeerd.
Maar zonder slof is altijd beter en daar streef ik ook naar ;)

4ever2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 07:55

dries schreef:
Het is maar net hoe en waarvoor je een slof gebruikt.
Die van mij hangt gewoon los alleen als ze haar hoofd eruit wil gooien wordt ze gelijk gecorrigeerd.
Maar zonder slof is altijd beter en daar streef ik ook naar ;)

Ja precies, dat is ook zo, maar teveel mensen gebruiken hem verkeerd en dat vind ik jammer. Die doen hem om om hun paard in de krul te trekken waar die dus niet voor bedoeld is.

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 09:05

Daar hebben jullie gelijk in, Astrid ( degene die erop zit ) heeft zelf GP gereden , ik denk dat ze weet wat ze doet ;) mijn plan was ook om er een slof aan te hangen als hij blijft, puur voor veiligheid, ben er ook geen voorstander van maar als het om veiligheid gaat wel, Haydn is heel makkelijk in z'n mond dus daar hoeft ie niet voor om ;)

kara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 12:33

Dries nog gefeliciteerd, wat is de jouwe toch knap...

Moniek hij gaat echt vooruit., hij heeft gewoon wat tijd nodig.

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 12:47

Dat klopt helemaal Kara, hij blijft nog 2 wk bij haar staan misschien nog een maand ivm vakantie van mijzelf... Ik zag ook verbetering , maar ga het zaterdag in het echie zien :+ hopen dat hij zich dan ook voorbeeldig gedraagt :D

dries

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 15:03

kara schreef:
Dries nog gefeliciteerd, wat is de jouwe toch knap...
.

Dank je hij heeft dan ook super knappe ouders :D

Ik zou hem lekker nog een maand laten staan moniek als dat voor jou haalbaar is natuurlijk.
Hij is echt al vooruit gegaan dus geef hem de tijd. Hij is te leuk om nu al op te geven.

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 15:36

Dank je Dries , ik ga zaterdag een plan de campagne maken ... En denk zomaar dat dat het gaat worden ;)

astriidj

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 16:00

Wat een knapperd Dries! En Haydn doet het ook goed, denk dat je daar een heel fijn paard aan gaat hebben als je nog even doorzet :j

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-15 16:35

Haydn zal dit altijd houden Astrid hoorde ik van degene die er nu op zit , als het maar controleerbaar wordt dan ga ik er weer op.. Maar de eerste keer als ik er weer opstap moet ik er wel zeker van zijn dat hij niet weer zo gaat rennen als toen hahaha anders ga ik er echt niet meer op, niet dat ik bang ben maar ik heb teveel nu op het spel staan ... Nu ben ik er nog relatief goed vanaf gekomen met alleen gekneusde ribben , volgende keer zou het zomaar anders kunnen zijn ...

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-15 06:35

Ik ben gisteren bij Haydn geweest, hij is vooruit gegaan. Maar ik heb toch voor 95% besloten dat hij weggaat, hij zal dit schieterige altijd houden, ik wil niet elke keer als ik erop zit ( Haydn zal toch ook hierdoor vaker gereden moeten worden dan een andere 3 jarige ) m'n volle 100% verstand en concentratie nodig moeten hebben omdat hij zo vreselijk vlug is, dat als ik bv een keer moet niezen ik niet afgeschoten ga worden, dat ik ook normaal een keer m'n jas uit zou kunnen trekken... Haydn is een paard dat naar iemand moet die er meerdere op een dag rijdt en niet zoals ik voor m'n hobby... Heb het best moeilijk met deze beslissing maar ik moet wel realistisch blijven ... 10 jaar geleden had ik er niet over na gedacht... Maar nu met m'n dochtertje en m'n werk... |( morgen maar even bellen met de kliniek voor een keuring, hopen dat hij goed is, en anders blijft ie en zien we wel :(:)