even gezeten er weer af, toen er nog maals op en even een klein ronde door de bak gestapt. Ze kende wel een zadel en ruiter maar was nog niet alleen gereden dus ben vreselijk trots op mn dame. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
even gezeten er weer af, toen er nog maals op en even een klein ronde door de bak gestapt. Ze kende wel een zadel en ruiter maar was nog niet alleen gereden dus ben vreselijk trots op mn dame.
Jij zit voorlopig op een wolkje 
ja ben vreselijk trots op dr 

Erop gezet en superfijn beestje. Wat traag en slingerig maar ach wat wil je
Wel stond hij gruwelijk slecht op de hoeven waardoor hij niet lekker door zijn lijf kon lopen. Heb met de eigenaar afgesproken dat voordat ik ermee begin eerst woensdag de hoefsmid moet komen. Wel super aardige mensen! Uiteindelijk is de bedoeling om hem mee te nemen op wedstrijd + voor te stellen op hengstenkeuring. Mooie ervaring lijkt me!Rij hem vanavond opnieuw (+ nog een andere 4-jarige uitproberen) en bespreek verdere afspraken met hem.

) Probeer morgen maar weer
Vind t echt zo'n heerlijk dier

Winola schreef:Die van mij mocht gisteren weer gelongeerd worden en vandaag weer een beetje rijden (ze is dinsdag bij de osteopaat geweest). Lekker voorwaarts neerwaarts wat stap en draf meegenomen. Ze was niet zo voorwaarts, maar ging niet in de staak. Later nog een galopje meegenomen en toen begon ze weer wat. Ben maar gestopt met de galop en nog wat stap en draf gedaan. Weet alleen niet goed hoe ik verder moet. Heeft ze nu nog pijn moet ze hier juist door heen. Heb geen ervaring met het oppakken na een behandeling bij de osteopaat. Iemand tips???

Ik heb een 2,5 jarige Jazz x Alasca merrie. Half jaartje geleden gekocht, kende toen nog helemaal niks en was eigenlijk zo goed als onhandelbaar!