Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kitbits schreef:Jammer van de shoot maar het weer is verschrikkelijk.
Het is toch de vos uit je profiel? Hij heeft echt Darco-looks niet zo zeer Man in the Moon. Maar bij mijn fokkerij komt Man in the Moon ook nog in de derde generatie om de hoek kijken. Niet zo zeer de tweede.
Moet ik wel op letten, Unaniem gaf toch ook veel bloed mee en heb dit dus niet nog een keer aangedurfd hoewel het veulen een plaatje was.
Ga nu ook voor het eerst wat met Darco bloed doen (mv hengst) ben benieuwd.

kitbits schreef:Zo te zien en te lezen is iedereen fijn bezig met zijn of haar Unaniem.
Mijn ex Unaniem kan ik ook nog volgen op http://www.margovannijnatten.nl/paarden/huidige-paarden Experience CS, ze moeten natuurlijk nog wel een combinatie gaan vormen.
PS gaat er nog iemand in dit topic naar de hengstenshow van Lauw van vliet?

kitbits schreef:Jammer van de shoot maar het weer is verschrikkelijk.
Het is toch de vos uit je profiel? Hij heeft echt Darco-looks niet zo zeer Man in the Moon. Maar bij mijn fokkerij komt Man in the Moon ook nog in de derde generatie om de hoek kijken. Niet zo zeer de tweede.
Moet ik wel op letten, Unaniem gaf toch ook veel bloed mee en heb dit dus niet nog een keer aangedurfd hoewel het veulen een plaatje was.
Ga nu ook voor het eerst wat met Darco bloed doen (mv hengst) ben benieuwd.
Silly1972 schreef:Wij hebben geen goede buitenbak, dus de shoot is binnen, dus het weer maakt ons niet uit.
Ja dat is inderdaad de vos uit mijn profiel. Hij leek enorm op zijn vader en dat is een Darco hengst dus kan me voorstellen dat hij daar meer op leek.
Darco is ook heel fijn bloed inderdaad
andamoon schreef:kitbits schreef:Zo te zien en te lezen is iedereen fijn bezig met zijn of haar Unaniem.
Mijn ex Unaniem kan ik ook nog volgen op http://www.margovannijnatten.nl/paarden/huidige-paarden Experience CS, ze moeten natuurlijk nog wel een combinatie gaan vormen.
PS gaat er nog iemand in dit topic naar de hengstenshow van Lauw van vliet?
Ja kitbits ik ga 6 april (aanvang 20:00 uur) ook naar de hengstenshow van Lauw van Vliet !!!! Doen we ieder jaar en ook dit jaar weer !
Lokatie : manege "de Voornruiters" (Sportpark) Rijnvliet 7, Utrecht
).
.

de mijne doet het ook heel goed als dressuur paard
hij loopt iedere proef een winstpunt dus heb niks te klagen
en neemt ook wat prijzen mee naar huis binnenkort heb ik een fotoshoot zal de foto`s wel eens delen met jullie. 3 weken geleden is da Vinci ook mee naar zee geweest na een trailerrit van 3 uur wat die ook goed deed was die erg braaf dat weekend en gewoon aan een lange teugel stappen en draven over het strand