Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Als hebben we hier de laatste weken ook echt pokkeweer gehad.. heel de bak stond blank, nu isdie weer lekker opgedroogt, maarja nu rij ik dan weer net niet op mn stal ,omdat peerdlief op stage staat
Dat ziet er goed uit!!! Ik hoop dat je er veel plezier aan mag beleven.
) en de lucht ziet meer wit door de bliksem als wat anders 
we hadden rond 18u30 noodweer met hagelbollen en toen was ik nog niet zo heel lang thuis. Maarja regen is op zich zo erg niet, onweer... Ze blijven er wel rustig onder, maar toch gevaarlijk ze staan tegen een bos aan en de weide zelf is 1ha20 dus eender waar ze staan is het "gevaarlijk".
had het echt nooit verwacht!
haha nou kan er nu eigenlijk nog weinig over zeggen behalve dat ik er een jaarling merrie van heb en een vriendin van mij heeft met hem gewerkt en zegt dat het een super fijn en eerlijk paard is om mee te werken. 

(misschien overheen gelezen)
Geen goed plan
15 dagen, heerlijk niks doen
en hoop dat de selecties goed gaan! Xsander schreef:Wat goed Krln!
Bij mij gaat het ook lekker! laatste L1 wedstrijden veel boven de 195 gereden..
En in de L2 veel rond de 190! dus moet nog even wat aan gewerkt worden...
Het is soms nog wat te rommelig, maar dat is ook mijn eigen schuld!
We gaan natuurlijk voor de 200en hoop dat de selecties goed gaan!
boven de 200 heb ik echt pas 1 x gehaald, 1 x in de L2 met 210 met mn haffie ( nu m2) en pasgeleden was ik met een 3 jarige onderling b gestart met 201 punten.

Condesa schreef:Hey wat leuk, een Florencio topic
Sinds vorige week hebben wij namelijk ook een Florencio (x Metall) op stal, ben er wel weg van!
Een pikzwarte 3 jarige merrie, een heel lief paard. Wel groot, zeker als ik er naast sta met mijn 1.60
We moeten eigenlijk alleen nog even een andere roepnaam bedenken.. Diantha-linde vind ik nou niet echt geweldig
Erg mooie paarden zie ik hier voorbij komen!
nouja zolang het maar bij spelen blijft!
Hoe groot is ze dan misschien?