Ik heb een 3 jaar lang gereden bij een mevrouw met 5 paarden, 1 daarvan was ik al vanaf het begin weg van. Destijds nog te jong (echt een laat bloeier) dus sinds 1,5 jaar onder het zadel. Sinds 5 maanden ben ik hem gaan rijden en nu koop ik hem over

Het is ook een dayano (x lancet) en nu 6 jaar oud. Morgen wordt hij gekeurd. Ben benieuwd!
Zodra hij verhuisd is etc zal ik is wat foto's maken, het is echt een plaatje (ben een beetje gekleurd
)Ga het topic even doorlezen!
. Hij had 12 dagen vrij gehad vanwege mijn vakantie dus was ook wel erg gemotiveerd
je zou zeggen dat dat niet zo moeilijk is, maar hij vindt halthouden al niet leuk en stel je voor dat je dan nog een paar passen achteruit moet zetten. Ik sta er maar voor te duwen en hij kijkt me zo aan
Iemand nog tips??? Hier verder niet veel gereden afgelopen week, Kim is een weekend weg geweest, slecht weer, druk met school, dus een paar dagen vakantie, maar ze zijn hier zo makkelijk, dat is zadel erop en rijden naar een week niks doen. Wat dat betreft echt een gouden karakter