Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En ik denk dat ik er toch een springpaard van moet gaan maken
Hij vindt het zo leuk en hij doet het zo gemakkelijk en denkt ook echt supergoed mee
Niet te geloven dat je daar overheen durft! Mij en mijn nederige angst voor hoogtes krijg je daar nooit overheen! Hahaha

Altijd gezellig met zo'n paard

Manon gaat hem 1x in de maand rijden (ik les elke week 1x, dus ik 3x les, dan Manon erop, etc). Om hem op deze manier sneller door te kunnen pakken en terug te krijgen op zijn oude niveau en verder. Van de zomer wil ik sowieso starten!

Maar met inmiddels 4 wedstrijden ofzo achter de rug hebben we toch 2 winstpunten binnen. Het kan allemaal nog veel beter en flitsender, maar hij moet er eerst echt aan wennen (lees, niet meer met de staart tussen de benen en de billen aan de grond bij de trailer weg en de lucht in springen als de jury een blaadje erbij pakt haha). In de training zijn we sinds een paar maanden echt met sprongen vooruit gegaan, kan echt heerlijk rijden met hem! Puur genieten
Hierbij nog wat foto's: Oja en dat voorover zitten, er wordt aan gewerkt, maar het is nogal hardnekkig als ik geconcentreerd bezig ben

Mijne is wel super super braaf langs de weg. Ben gisteren nog een stukje langs de weg geweest, zonder zadel voor een fotoactie van een lokaal bedrijfje hier. (12 weken lang 1 foto insturen in de andere outfit met 12 verschillende achtergronden).
) is ook een grappenmaker he haha.