Dankjewel allemaal! Ze is het wachten zeker waard geweest! Moeders doet het boven verwachting goed, ondanks de zeer zware bevalling. Veulen lag met de voorbenen voor, maar lag op zijn rug met het hoofd onder de benen in plaats van erop. De nageboorte was er bijna eerder uit dan het veulen.
Maar ze doen het goed, moeder is zo beschermend dat ze bijna niet eet en dus nog maar 1x gemest heeft sinds de bevalling. Zonet vrat ze gelukkig weer als een slootgraver, dus ik denk dat dat wel goedkomt verder.
Ik ben iig helemaal blij en kan het nog steeds niet geloven!
Is dat afgeleid van de moeder ? Vind het een mooie naam
Nee, moeders heet Big Question, deze naam is heel spontaan opgekomen eigenlijk:p is een liedje van vroeger. Ik wou haar eerst Keep Dreaming noemen, maar daar was niet iedereen het mee eens, en het is natuurlijk geen naam om je paard te roepen:p
Ik vind keep dreaming ook veel leuker De naam die ze nu heeft roept ook niet makkelijk toch! Die van mij noem ik ook dreamer ipv just a dream. Dat kan met keep dreaming ook
Ik vind keep dreaming ook veel leuker De naam die ze nu heeft roept ook niet makkelijk toch! Die van mij noem ik ook dreamer ipv just a dream. Dat kan met keep dreaming ook
Ze heet nu Luna Nouja de naam is al opgegeven, dus laat het mooi zo. Dit past wel goed bij haar.
Dries gefeliciteerd met Dreamer alweer 1 jaar wat gaat het hard he, Haydn was afgelopen zondag jarig.
Vandaag ga ik naar hem toe om te kijken hoe hij nu onder het zadel is... Is weer de eerste keer na 2,5 week dat ik hem onder het zadel zie, ik hoop zo op verbetering