@norton, ik denk dat de spieren vanzelf wel komen.
Egbert word nu ook 3 à 4 keer per week gereden.
dat gaat trouwens hartstikke goed

@jet_pam, succes in de L1!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

succes! 
Bailey heeft wel weer een nieuw trucje hij gaat overkruist als ik de middengallop inzet.. Dus daarop een aantal 4en helaas. wel terug genomen en nog een keer aangesprongen maar toen sprong hij weer overkruist na de middengalop.. verder erg braaf! Wijken mag nog wel wat beter en de impuls mag nog iets meer. ( meneer kon wel ineens wakker worden toen de jury in het hokje bewoog, zat ineens aan de andere kant van de baan gelukkig niet in mn proef maar vlak ervoor ). Voor de rest was het een mooie constante proef
Van de week weer een privelesje dus dan mogen we weer aan de bak hihi!
Gaat hem veel makkelijker af met dit bit, daarbij hoef ik maar een kleine ophouding te maken en hij reageert. Mondje is rustiger en veel meer ontspanning. Bizar eigenlijk.
Handig om te weten. 
Ook super leuk om die filmpjes te zien! Ik ben vandaag op wedstrijd in Zeewolde geweest. Inrijden ging zo fijn! Maar de proeven zelf gingen wat minder.. Veel spanning, en hij was vrij snel afgeleid. (Ik was dan ook niet helemaal zen meer en begon me redelijk te irriteren) Maar toch 2 wp gereden!
186 & 185 en in de 1e proef zelfs 2e! Had het eerlijk gezegd niet echt verwacht haha! Maar toch ontzettend trots op mn paardje! Nu L1+4