Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

samoth schreef:Superleuk sneeuw!

Nou ben ik zelf ook niet bepaald groot, maar ik voelde mij gisteren echt inie-mini naast hem

kitbits schreef:Zo te zien en te lezen is iedereen fijn bezig met zijn of haar Unaniem.
Mijn ex Unaniem kan ik ook nog volgen op http://www.margovannijnatten.nl/paarden/huidige-paarden Experience CS, ze moeten natuurlijk nog wel een combinatie gaan vormen.
PS gaat er nog iemand in dit topic naar de hengstenshow van Lauw van vliet?

Yttel schreef:Dankje! Groot is ze niet..Ik mag blij zijn als ze 1.60 meet. Vorig jaar ben ik met haar bij bij de dierenarts geweest voor der wolfskiezen. Ze meette toen 1.57 met verdoving.
Leuk om te lezen dat jouw Unaniem het ook zo leuk vindt om te leren en reageerd op stembeloning! Komt me erg bekend voor..
Silly1972 schreef:kitbits schreef:6 April, dat klopt ik heb nog mijn Bernstein x Man in the Moon, bloederig typetje.
'
Haha ja dat klopt inderdaad, maar hij had ook het coole van zijn ander opa, Darco.
Balen, fotoshoot zaterdag gaat niet door, kan de bak niet gebruiken ivm met KNHS wedstrijd.