Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
[***] schreef:1250 euro dekgeld dit jaar, voor een onbewezen hengst pittig maar ik denk dat ik hem dit jaar wel weer gebruik.
[***] schreef:Ik heb van Charmeur hier en daar toch ook wel een wat eenvoudige gezien... .
Sjarett schreef:Mijn andere merrie is vandaag geinsemineerd met Charmeur.
aviena schreef:Leuk dat je het weer probeert. Nou hopelijk pakt ze meteen, dat zou mooi zijn. Ben je er volgend jaar mooi vroeg bij!
Sjarett schreef:aviena schreef:Leuk dat je het weer probeert. Nou hopelijk pakt ze meteen, dat zou mooi zijn. Ben je er volgend jaar mooi vroeg bij!
Ik blijf het een geweldige hengst vinden en zou er graag nog een nakomeling van hebben uit een andere merrielijn. Vorig jaar had ik een merrieveulen uit de Doruto merrie en voor dit jaar zou het dus de Gribaldi zijn geworden. Die is verkocht en het is ook nog een hengstveulen geworden.
Het ei was vanochtend weg, jammer genoeg zijn er twee gesprongen en zitten er nog een boel in de wacht. Nu maar hopen dat die andere eitjes geen roet in het eten gooien door verder door te ontwikkelen. Dan werken ze als een soort morning after pil.
Vanaf overmorgen gaan we weer iedere dag regumate geven. Pffff ik hoop dat het meteen raak is, dan ben ik daar na 100 dagen vanaf, anders begin je steeds weer opnieuw te tellen.
aviena schreef:covergirl schreef:Waarom nu al aan de regumate? Tis maart!
Zo heel bijzonder is dat niet, en al zeker niet voor een oudere merrie. Beter goed gelukt, dan te laat begonnen. En zo als Sjarett al aangeeft, is het bij deze merrie gewoon een must.
aviena schreef:Sjarett schreef:En het maakt niet uit of je het in maart of augustus gebruikt, als het nodig is dan moet het gewoon altijd.
Dit bedoel ik met zo bijzonder is dat niet. Het kwam meer over als een standpunt, dan een vraag. Dan hebben we elkaar, daar in verkeer begrepen covergirl, kan gebeuren.