Leuk ding! Ook leuk dat het een vos is, heb nog niet veel wynton's gezien in dat kleurtje. Vond de mijne al apart met een zwarte vader en een bruine moeder .
Haha ja! Wij hebben zelf ook een vos van wynton. Dat wordt wel een koffie vos.
Vulina
Geplaatst: 02-09-12 13:22
Hier ook een (donker) bruine moeder.. Ik zou dus erg verbaasd zijn wanneer er een vosje uitkomt! Alhoewel vos wel erg overheersend is.. Maar niet in mijn lijn volgens mij.. Maar goed, mijn Jazz is zwart.. Uit een vosvader en een bruine moeder Edit: vvm is wel een zwarte: San Remo
Suzanne F.
Geplaatst: 02-09-12 13:24
Hier een zwarte Wynton uit een bruine moeder. Maar de vader van moeder is zwartbruin en geeft volgens mij geen vossen.
Mijn Wynton veulen is ook vos en komt ook uit een bruine moeder. Haar ouders zijn ook bruin en daarachter komt pas vos voor. Ze heeft nu al 3 keer een vos veulen gegeven waarbij geen van de vaders vos is!!
Haha apart blijft het wel altijd, vosveulens uit donkere ouders. Maar idd, dat komt dan van jazz weg! Wat ik ook altijd opvallend vind, is dat je van Bretton Woods ook veel vosveulens ziet. Maar dat is hier weer offtopic
Mijn Wynton doet het trouwens echt supergoed!! Ben al een beetje met m aan het wijken voor de kuit en verder een beetje rondjes aan het rijden haha. Hij kan zo gruwelijk goed galopperen en hij is zo mega braaf! Zowel in de omgang als onder het zadel is hij altijd relaxed, maar hij heeft met rijden wel veel go. Psies goed
Nee haha is juist positief hoor! Ik bedoel, de meeste paarden zien er niet uit op dat soort foto's maar die van jou kan het hebben
Suzanne F.
Geplaatst: 22-09-12 19:18
smeetjoew schreef:
Nee haha is juist positief hoor! Ik bedoel, de meeste paarden zien er niet uit op dat soort foto's maar die van jou kan het hebben
Thanx! Hoe is het met die van jou? Heb je al nieuwe foto's?? Ik zie dat ik in mijn enthousiasme 2 x gepost heb. Heb al even geTEMt om eentje weg te halen.
Hahaha Hij is cool!! Het enige wat ze gemeen hebben is de donkere kleur en de ronde vormen, hij heeft ook zo'n ronde hals en ronde kont. Die van jou is alleen veel groter en heeft meer massa. En meer wit.
Is hij braaf met rijden? Ziet er gaaf uit hoor. Mooi setje heb je aan trouwens, staat je goed!