IK ben weer uitgereden, de bak is hard. Gelukkig kan ze wel gewoon lekker naar buiten en gisteren kon ik nog wel longeren, dus ze blijft in beweging. T blijft al langer licht, nu die temperaturen nog omhoog.
Ik heb een beetje geluk, heb ze bij een binnenmanege gestald. Maar daarom mag van mij het voorjaar wel gaan beginnen!! Zaterdag heb ik voor het eerst gestart met Eagan. Ik heb niet zulke hoge punten gehaald als de anderen hier, maar was wel blij met mn 180. Het begin is gemaakt. En nu hopen dat het voorjaar bijna gaat beginnen!
De mok is niet helemaal over, nog 1 klein plekje. Maarja, nu maar wel gewoon rustig rijden. Ze loopt alweer fijn gelukkig. En als ik dr goed aan het werk zet ook geen gezeur, gaat heel fijn
EL4a1990
Geplaatst: 14-02-13 14:33
Wat een gave foto kijk wel even door de kapotte deken heen!!
Ik zal als het een keer lekker weer is en de bak is goed te doen ook eens foto's maken met knotjes
Wat fijn dat iedereen weer aan het opbouwen is, ik gelukkig ook weer! heb vandaag mijn merrie weer voor het eerst gelongeerd en de was errrrrg vlug maar wel braaf.. maandag er weer op
Mijn kleine smurf staat voor de winter bij een vriendin van mij omdat ik daar de beschikking heb over alle faciliteiten en daar laten we haar langzaam wennen aan de trainingsmolen en dat doet ze steeds beter! Alleen stappen hoor en maar een paar rondjes maar ze doet het goed. Alleen als de molen stopt gaat ze wat panieken en dreigt ze door de rekken heen te duiken dus iemand die daar de gouden tip voor heeft? Het is wel echt al een flink paard geworden en is rond de 1.68 en wordt in juli pas 3 dus met de maat komt het wel goed Gister 5 minuten aan de longe gehad en na een paar rondjes van het betere spring stuiter en vlieg werk liep ze braaf haar rondjes. Wil binnenkort een inspecteur laten komen om te zien of het zinvol is om met haar naar de keuring te gaaof dat ik haar van het najaar de ibop laat doen. En komende maand prokken dus er staat nog genoeg op de planning haha
Frenka
Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-13 09:54
spannend jaar Ajesca, dat heb ik 'gelukkig' vorig jaar al allemaal gehad Kajanus; top dat Eclipse het zo goed blijft doen. Hoe is t met zn lekkere spekkies