Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Echt een paard! En wat heeft ze een lieve uitstraling!
Proeven gingen niet heel fijn, zat er net een kwartier op toen ik de ring al in moest, waardoor ze nog te druk was en dus niet fijn in de hand en aanleuning. Toch in elke proef nog een winstpunt, ondanks een paar 2en
Wel mooie afsluiter met een 8 voor de middendraf in de laatste proef!
Meneer had wel zijn zin, want nu mocht hij mee bij de springring naar zijn vriendje gaan kijken
, Kim was helemaal gelukkig, nog een paar voor haar in de tweede proef, dus nog was los gereden, daar liep hij ook nog top, maar toen hij de tweede proef in moest had hij er geen zin meer in
. Deze proef was stukken slechter, maar Kim heeft zich er wel goed doorheen geloodst
punten en in de tweede proef gedeeld derde met 190 punten, dus al direct 4 winstpunten, ons hoor je niet klagen
Supergaaf!! Hij loopt ook fijn zo op het filmpje te zien! Nog wat hectisch hier en daar, maar wat een beweging ook! Zodra er wat meer rust in komt en hij van achteruit meer gaat dragen zal hij ook vast wat meer rust en ruimte krijgen in de beweging. Maar echt heel mooie resultaten om mee te beginnen in het L1!! Wat wil je nog meer!!
!!
Dat is dan goed gelukt, top!! Hij is in iedergeval actief en voorwaarts genoeg 

Hoe gaat het met rijden??
Ze loopt erg fijn op het moment, dus hoop dat ik zondag kan starten. Denk eerlijk gezegd van niet want heb nog niks gehoord. Vorige week even 3 dagen met slof gereden, ze dacht telkens als het moeilijk werd haar hoofd omhoog te steken en dan ben ik haar kwijt. Vanochtend weer zonder slof, ze was poeslief!