Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
tienus63 schreef:Dat is de manege in Wachtum/Dalen toch, waar Wilting z'n show geeft?
Ik ben best onder de indruk van zijn galop, en die paar drafpassen op het filmpje beloven ook het nodige.
pajidin schreef:@ zooist, kom jij nog met Whatje naar de hengstenshow?? Zou echt leuk zijn!!
Zooist schreef:pajidin schreef:@ zooist, kom jij nog met Whatje naar de hengstenshow?? Zou echt leuk zijn!!
Weet je, het is meer dan 200 kilometer rijden, en dat voor 5 minuutjes vlammen.....
Zooist schreef:Welkom hier!!!!
Leuk paard hoor!
Wat doe je, springen of dressuur?

Zooist schreef:Ik ben stevast van plan om van mijn Whatje een dressuurckack te maken. Een Krack move kan ie al, van voor en van achteren....
Springen is niks voor mij, maar ik vind het wel erg leuk om te zien. En Whatje vind balkjes lopen al niet echt leuk...
@Pajidin, is goed, ik hoor het wel!

)
Zooist schreef:Heeft Wilting trouwens een site?
pajidin schreef:Zooist schreef:
Weet je, het is meer dan 200 kilometer rijden, en dat voor 5 minuutjes vlammen.....
Dat is waar! maar jou paard is wel hele goede Sydney reclame natuurlijk! Kun je t niet combineren met een concours..mag Whatje wel bij mij op stal logeren

tienus63 schreef:orionneke schreef:Heej hoe is het hier allemaal!? Mijn merrie is nog helemaal niet echt dik...half mei en dan komt het. Nu nog een naam met een C....pfffff.....
Nu ik al een tijd een naam in mijn hoofd heb, komen de namen met een C me zo bovendrijven.
Foto's van de dikke zeehond komen eraan.
... Tis natuurlijk wel erg leuk om daar een showtje te geven
Kunnen ze es zien hoe GOED What is