Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Fancy is echt zwaar wisselvallig in haar lopen. Hadden we net de galop zo mooi onder controle... gaat ze nu in de galop weer lopen vervelen en nu gaat ineens het wijken weer perfect
Ik snap het af en toe niet helemaal.
waar ongeveer iedereen een stuk hoger rijd dan ik...
heb nergens haast mee.. Doe er al bijna 3 jaar over om eindelijk het wedstrijden rijden erdoorheen te krijgen bij mezelf. Al loopt ze over 10 jaar pas Z. Kunnen we wel zeggen dat we het helemaal zelf gedaan hebben
Om met een slipjas de baan te betreden was ook echt onwijs gaaf.
Oefen nog alleen even naar links, naar rechts vindt hij erg moeilijk en wil niet dat hij teveel in de war raakt

Heb ik hem er enorm voor beloond, dan blijft ie aan de gang haha! Maar dat geeft niet, hij gaat het wel goed begrijpen als de hulp hem helemaal duidelijk is.
Super fijn dier en top karakter. Staat ook voor de wagen samen of alleen. Deze is trouwens rond de 170. omdat ik al beetje las dat jullie het daar vaak over hadden
hoe groot of juist klein ze zijn.
Verder rijd ik er nog 1 bij en volgens haar zat daar ook verder in de lijn Krack C in. Op die heb ik nog niet gezeten.
Pak wel gewoon spelenderwijs af en toe een klein stukje contra galop mee. Vandaag beetje bezig geweest met een paar pasjes wijken van de hoefslag af in galop. Wonderbaarlijk genoeg ging de galop vandaag (na een flinke discussie) weer heel soepel , maar was ze in draf weer niet te genieten... merries
hihi gelukkig is dit een ruin ;P
Zit je nu in de M ?
Ze is eigenlijk helemaal geen typische merrie , alleen als ze het niet met me eens is dan zet ze ineens een merriebokkenpruik op
We pakken wel wat oefeningetjes mee af en toe. Maar we moeten nog officieel B gaan starten.
wel leuk hoor wedstrijden rijden heb ik al die tijd ook gedaan maar nu is het maar even afwachten hoe en wat ik me de paardjes mag en kan doen 
Komt vast wel goed
(was ook banketstaaf) sindsdien nooit meer een wedstrijd gereden. En gezien ik graag erg perfectionistisch ben is die stap nemen best lastig als alles lang nog niet gaat hoe je wil.. maarja als je het niet gaat proberen komt er nooit wat van natuurlijk.
nee grapje dressuur is en blijft een jury sport daar is helaas nog niks aan veranderd. maar wel tof dat je de stap weer neemt ! goed van je
zo heet die trouwens. oftewel adje
bij deze net ff verzonnen