Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

bastiaan02 schreef:Heb zo'n mooie foto van Bas gevonden op Facebook. Weet iemand hoe ik hem hier kan plaatsen. Lukt natuurlijk weer niet. Misschien als ik thuis ben dat het lukt, want heb hier alleen mijn iPad.
en nu eindelijk mn laatste 2 winstpuntjes in de B behaald! Dus aankomende zondag mogen we voor het eerst L1!!
Helemaal happy! Zal zo even een mooie foto uploaden, vriendin van mij heeft mooie kiekjes staan maken. Wat een knappert Bastiaan! norton84 schreef:knapperd bastiaan
empress met mij gaat het wel dd maakt het verlies van nort draaglijk. ik ben 2 dagen niet geweest op stal toen ik gebeld werd dat hij wel at maar toch flux afviel. dus toen maandag moed verzameld en naar stal gegaan. twas raar maar ook fijn. dd valt alleen super snel af. da is minder. in m enthosiasme deed ik hem ook nog eens elke dag rijden dus dubbel af vallen. nu voor mezelf gezegd max 4 keer per 7 dagen iets doen qua rijden of longeren.
Empress schreef:norton84 schreef:knapperd bastiaan
empress met mij gaat het wel dd maakt het verlies van nort draaglijk. ik ben 2 dagen niet geweest op stal toen ik gebeld werd dat hij wel at maar toch flux afviel. dus toen maandag moed verzameld en naar stal gegaan. twas raar maar ook fijn. dd valt alleen super snel af. da is minder. in m enthosiasme deed ik hem ook nog eens elke dag rijden dus dubbel af vallen. nu voor mezelf gezegd max 4 keer per 7 dagen iets doen qua rijden of longeren.
Vervelend dat hij zo afvalt. Hoe oud was hij ook al weer?
norton84 schreef:hij is nu 4 en een paar maanden. vandaag komt dap en 1 juli nog keer zit te verzinnen of het zinvol is bloed te laten prikken.
maar andere op stal zeggen dat hij er goed uit ziet en dat het spieren kwestie is.