Zo grappig. Ik zie echt grote overeenkomsten met paard bij ons op stal. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Zo grappig. Ik zie echt grote overeenkomsten met paard bij ons op stal.

Ik ga een spannende periode tegemoet, ben erg benieuwd wat het zal worden.
)
Celo is 2 jaar geleden 1m69 gemeten en zit er nu al wat boven, dus ik schat dat ze toch 1m71 ofzo is
Haar moeder was ook niet van de kleinste.
Stephtj schreef:.................>oja dikke proficiat!!!!Wel mijn Celo is dan wel weer grootCelo is 2 jaar geleden 1m69 gemeten en zit er nu al wat boven, dus ik schat dat ze toch 1m71 ofzo is
Haar moeder was ook niet van de kleinste.
En ja Bon Bravour is al 1m72 dus dat wordt wel een groot veulen
FloortjeM schreef:haha, dat is altijd leuk om te horen. En ze is inderdaad verschrikkelijk lief en fijn. Heel scherp in het werk, maar ik durf er mijn dochter van vier zonder problemen op te laten. En als mijn kinderen eens mee zijn en ze is klaar, dan staat ze er echt naar te kijken met de 'dat klein grut hoort bij mij'-look. Ze kunnen onder haar door, met een borstel in de weer en de oudste kan zo'n beetje aan haar neus hangen, zo lief zijn ze voor elkaar. Voor mij is ze echt het perfecte paard.
karlijn1985 schreef:Floortje & Eike: als ik jullie zo hoor hoop ik zo dat de mijne ook zo'n karakter heeft!
Klinkt super!
Wat mij op valt aan de mijne is dat hij mensen volgens mij veel interessanter vind dan andere paarden.
De mijne kreeg nieuwe weide maatjes, ik was er op het moment dat ze kwamen.
De opfokeigenaar wilde het draad ertussen laten tot ik even bij m in de wei was geweest. Ik wilde wel mooie actie foto's, dus het draad mocht weg van mij. Volgens komen de 2 nieuwe op m afgestormd. Hij ruikt even en komt vervolgens naar mij om te knuffelen en om iets lekkers te bedelen. Hij keek af en toe om en rook aan ze als ze voorbij kwamen, maar het bezoek was leuker in zijn ogen. Heel apart vond ik dat voor zo'n jonkie ie bijna nooit in handen is.
Alpha89 schreef:Ik heb sinds kort ook een Rubiquil nakomeling. Een vosmerrie van 4 jaar, 1,74m hoog. Ze moet uiteraard nog veel leren, maar ze pakt het goed op. Ze houdt ook erg van aandacht!![]()
![]()
Ben benieuwd wat jullie van haar vinden...zie filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=kP6lawdW ... e=youtu.be

Astor schreef:Mijn verzorg Rubiquiltje in actie(met andere ruiter)
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
eike schreef:Alpha89 schreef:Ik heb sinds kort ook een Rubiquil nakomeling. Een vosmerrie van 4 jaar, 1,74m hoog. Ze moet uiteraard nog veel leren, maar ze pakt het goed op. Ze houdt ook erg van aandacht!![]()
![]()
Ben benieuwd wat jullie van haar vinden...zie filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=kP6lawdW ... e=youtu.be
weer het vosse met die aparte bles geweldig hoor! toppertje in wording
het was echt liefde op het eerste gezicht, ben erg benieuwd hoe ze het gaat doen! sofiexx schreef:welkom in de rubiquil wereldIk rijd sinds kort ook een rubiquil nakomeling:)
werludinde (we noemen haar gewoon ludine.)
van ong 6 jaar denk ik?
[ Afbeelding ]