Fontaine Finest x Samarant

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

chadje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-26 23:20

koend schreef:
Leuk dat je weer komt mee praten.
Vertel je eens wat meer over hem?
En waarin is hij anders dan zijn mama?

Het grootste verschil met mama is, zijn hoogte
Mama is 1.66 en Tedje 1.80

Verder lijken ze wel veel op elkaar in gedrag, ze zijn beide heel sensibel maar gelukkig niet heel kijkerig.

Veel Fontaine ‘s zijn nuchter, Ted niethij staat altijd aan of hij nou onder het zadel loopt of in de molen staat, hij snurkt overal om net zoals z’n moeder.
Hij doet stoer maar heeft een klein hartje, geef hem een speeltje en je ligt dubbel om hem

Ondanks z’n grote wilt hij wel veel leren

koend

Re: Fontaine Finest x Samarant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-26 23:52

Hoe oud is hij nu en wat doe je nu met hem?
Wat zijn de dromen voor later?

kevinsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-26 10:37

Wat een prachtig paard is jou Ristretto Chadje!! <3 Hij klinkt ook als een grappig dier! Zolang jullie maar plezier hebben :D

Pietje kan je zonder verdoving en oefenen compleet in één keer scheren. Maar de horselick die ik had gehaald voor afleiding was dood eng! :+ Zo kan ze ook bang zijn voor de takken die ze zelf in haar eigen mond heeft gestopt en kei hard snurkend rondjes gaan rennen. _O- Ze moeten ook wel een beetje karakter hebben toch. :=

Mijn trailer renovatie duurt een eeuwigheid. Dus helaas nog niet zo fanatiek op pad kunnen gaan dit jaar. Maar thuis tutten en trainen we rustig door. <<)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

chadje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-26 14:26

koend schreef:
Hoe oud is hij nu en wat doe je nu met hem?
Wat zijn de dromen voor later?

Hij is nu 5
Loopt op L2 niveau
Onze dromen zijn zo ver mogelijk in de sport, maar bovenal plezier hebben dat blijft het belangrijkste

Mijn dochters trainen echt dressuur matig

chadje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-26 14:30

kevinsky schreef:
Wat een prachtig paard is jou Ristretto Chadje!! <3 Hij klinkt ook als een grappig dier! Zolang jullie maar plezier hebben :D

Pietje kan je zonder verdoving en oefenen compleet in één keer scheren. Maar de horselick die ik had gehaald voor afleiding was dood eng! :+ Zo kan ze ook bang zijn voor de takken die ze zelf in haar eigen mond heeft gestopt en kei hard snurkend rondjes gaan rennen. _O- Ze moeten ook wel een beetje karakter hebben toch. :=

Mijn trailer renovatie duurt een eeuwigheid. Dus helaas nog niet zo fanatiek op pad kunnen gaan dit jaar. Maar thuis tutten en trainen we rustig door. <<)

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Dat snurken is zo herkenbaar, Tedje ook speelt met een pion maar valt de pion dan snurkt hij ernaar.

Voetjes scheren is geen probleem maar een hele Ted scheren ( gelukkig heeft hij een dun vachtje) waag ik me niet aan.

Maar wat kan Pietje ook fijn springen