Hier was de bevalling, even een dingetje met een been dat achter bleef en het schouder dat klemde bij het bekken gebied. Ik ben nu thuis en ga even rusten. Maar een update komt zeker!
Ik ben wel heel benieuwd naar cookie zijn half zusje die op dezelfde dag geboren is!
Zn eerste echte mest ballen verlossen! Darmpek was er snel af trouwens!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-05-15 09:19, in het totaal 2 keer bewerkt
Helaas was de kleine niet fit vanavond, dus ik heb de dierenarts maar gebeld. Ze heeft een beetje koliek en nu een pijnstiller en een klysma gekregen. Ze lijkt zich al weer beter te voelen, dus hopelijk is morgenochtend alles weer goed
Ine Lillith word zo groot! En wat is ze mooi! Wat een leukerd Janneke!
Liberty is een paar dagen geleden verhuist naar de dikke-vrouwen-box. Vloeroppervlak is verdubbeld voor haar. Volgens de boer voelt ze zich heel stoer in die box haha. En sinds ze daar staat maakt ze harsjes aan en begint er een deuk in haar billen te komen. Gaat opeens erg snel zo
Wat een knapperds! Ik kan nu al niet wachten op volgend jaar
Anoniem
Geplaatst: 10-05-15 13:50
Oh ik zie de foto van lilith nu pas!! Dat wordt me een sjiek ding hoor ey!! Prachtig is ze!!
Ik heb in cookie zn topic nieuwe foto's gezet voor die wie het leuk vinden.
Hij is echt hondsbrutaal al! Ik hou er wel van maar moeten wel al grenzen aangeven. We zijn geen speel maatjes, voordat ie dalijk tegen ons op denkt te kunnen steigeren.. Hahaha
marjolein88
Geplaatst: 10-05-15 19:09
Diamond du Bois (Don Cremello du Bois x keur, pref. prest. fok V. Condor) Palomino hengstje !