Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
echt top.
zo knap is ie hahaha morgen weer
ik lig wel goed in de kreukels helaas ... Maar goed een paar pijnstillers erin en doorgaan
morgen komt hij weer.
de eerste ervaring een paar wk geleden was natuurlijk een drama, maar nu hebben ze van stal hem er weer ingezet waar ik niet bij was
ik dacht dat dat beter was voor hem ... En dat was het dus ook hahaha hij liep er zo in.
donderdag liep hij heel fijn, er waren momenten dat hij zelfs een oor naar voren deed
en rechtsom z'n hals wat liet vallen.... Man wat was ik trots op hem dat ie zich eindelijk durfde te ontspannen voor een paar meter.
)
moniek21 schreef:Hahaha wachten duurd helaas altijd lang... Ik weet nog jaren terug met mijn drachtige merrie, het was haar eerste ze was 10 dagen overtijd. Ze had nog helemaal geen tekenen dat het zou komen dus hup ik weer naar huis, wordt ik 4 uur later gebeld " Moniek je hebt een veulen " .... Hè ???? Dat kan niet zeg ik nog hahaha ... Ze was er echt een klein merrietje zo schattig.
Zo zie je maar het ken er ook zomaar heel hard gaan![]()
Ik hoop voor je dat het niet te lang meer duurd.
wat heerlijk dat hij weer op de wei staat.