Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar ik heb daar aan de hand meer "last" van als onder het zadel. Ze vindt het heerlijk om gepoetst te worden, maar toiletteren is mevrouw niet echt van gediend. Dan hebben we samen wel even een discussie, maar zolang ik rustig blijf is het wel snel klaar.
Is de verhuizing ook goed gegaan?

ze liep zelfs zo door plassen heen als baasje het kan kan ik t ook
Volgend jaar laat ik mijn merrie weer dekken door Jazz. Heb het de laatste tijd smoor druk gehad maar zal proberen eerdaags wat mooie foto's te plaatsen van mijn Jazzies

haha. Echt zo schattig om te zien die twee. Hij blijft dan rustig met zijn hoofd naar beneden staan en Moos lebbert hem helemaal af. Zal een keer proberen om het op de foto te zetten!
maar altijd vriendelijk een knuffelig geweest wij hebben dr vanaf veulen dan zie je hoeveel vertrouwen daarin zit, als ik iets nieuws wil doen sputtert ze soms wat tegen maardoet het dan braaf bij anderen wil ze nog wel langer tegen werken vooral als iemand gaat pushen.

en valentijn wow wat een aansprekend paard
Seven schreef:zo zit ik ook wel hoor pasdedeux, ik heb 2 jonge paarden en hierdoor ben ik veel meer tijd kwijt aan rijden poetsen opzadelen etc, ik zit nog heel erg te twijfelen of ik de jazz niet verkoop en naar een iets ouder dier ga kijken waar ik zo mee weg kan rijden.
Maar aande andere kant de jazz is echt mijn paard heerlijk dier en een plezier om mee te werken, heel lastig inderdaad.
Een jazz dag lijkt me echt heel leuk zowel met als zonder paard