Wie heeft/krijgt een nakomeling van Peru's scen Tao

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

rink

Re: Wie heeft/krijgt een nakomeling van Peru's scen Tao

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 18:02

Nee, ik vind het heel jammer, maar Vd week sloeg hij bijna achterover op de kar en hij sprong bijna in de kruiwagen omdat hij niet oplet en steeds steigert enzo.. Er gaan straks ovgelukken gebeuren en ik heb hem
Voor de sport uiteindelijk.. Jammer maar de beste keuze

mienetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 18:09

Ik zag dat jullie het weer even over onze STjes hadden ;)..
De merrie heeft inderdaad helaas weinig behang, ze heeft absoluut geen Exceem :)..
De ruinen hebben integendeel juist erg veel behang, echt een mooie volle bos :)..

@Moonprayer: Je mag altijd langskomen ;)

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 19:37

Jeetje Rink, dat moet natuurlijk niet! Als hij zo hengst is.. tja, dan is hakkie, takkie, weg zakkie! :D

@Mienetje: ik vind jullie paarden echt heel leuk zo op het eerste gezicht! Heb je er een beetje geïnteresseerden voor?

mienetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 19:40

femskie schreef:
Jeetje Rink, dat moet natuurlijk niet! Als hij zo hengst is.. tja, dan is hakkie, takkie, weg zakkie! :D

@Mienetje: ik vind jullie paarden echt heel leuk zo op het eerste gezicht! Heb je er een beetje geïnteresseerden voor?

Ze zijn ook echt ontzettend leuk :o ;)
Ik heb via de mail veel belangstellenden, had veel vragen naar goede foto's, die zijn dan ook pas vandaag genomen.. Dus is allemaal nog even afwachten, ik geloof dat de eersten dit weekend al komen voor ze!!

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 19:48

Wel spannend of niet? Maar weer kijken wat er op af komt en of je er een beetje goed gevoel bij hebt en zo. Succes! :)

mienetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-12 19:49

femskie schreef:
Wel spannend of niet? Maar weer kijken wat er op af komt en of je er een beetje goed gevoel bij hebt en zo. Succes! :)

Ja idd.. Ben ook erg benieuwd.. :)
Dankjewel :)

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 10:31

...als we vanmiddag niet wegwaaien of wegspoelen van de regen heb ik priveles met onze Stippel. Ben benieuwd hoe ze het doet met dit soort weer!

Ik heb ze gisteren van het land opgehaald en weer op stal bij huis gezet. Vanmorgen in de paddock was ze wel heel spooky..hahaha baby.. *D

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 13:56

Hoe ging de les? Beetje droog kunnen houden :) ?

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 18:11

Ja gelukkig wel! Les ging wel aardig maar er zijn zoveel dingen om aan te werken!..argh... nu is ze vrij makkelijk in de mond maar dan heb je nog lengtebuiging (niet), tempocontrole (weinig) en meer van dat soort dingetjes. Maar goed, daar gaan we aan werken. Al met al niet ontevreden!

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 21:38

Herkenbaar Femskie, die van mij loopt nu voorwaarts en het volgende probleem is dat ze achter de teugel kruipt :D

Misschien dat jullie het al in het appaloosa topic gelezen hadden, we waren zaterdag 2e geworden bij bestgaanrijpaard en met dressuur 2x 2e en 2 winstpunten. Kwam deze foto tegen denk dat ik hem ga bestellen http://www.picturelifestyle.nl/componen ... 848148.jpg
Gaat me paarden hartje harder van kloppen, van de foto

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 09:10

Ooh maar dat komt ook wel goed toch, ik ben nog maar pas begonnen alle knoppen moeten er nog op dus hoop werk maar wel erg leuk om daaraan te werken ;)

Mooie foto zeg! Mag je inderdaad trots op zijn :D En gefeliciteerd!!

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 18:11

Goed gedaan Paardjes! Gefeliciteerd!

Roos kruipt ook graag achter de teugel en wat de tempocontrole betreft: ze is niet traag maar wil graag het tempo overnemen, net iets te hard! Maar wel lekker om mee aan de gang te gaan. Nu voor de lengtebuiging voltes aan het rijden en proberen dieper de hoeken in te rijden.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 08:42

Liever iets te voorwaarts toch zeggen ze weleens? Leuk hoor om er zo mee aan de slag te gaan!
Ik heb vanavond examen en dan hoop ik me ook weer op het rijden te kunnen concentreren. Heb morgen de 2e les en hij staat al een week stil dus ben benieuwd eerst maar weer even longeren en kijken hoe het gaat ;)

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 11:16

Ja, inderdaad. Maar mijn Lieta paard had dat ook in het begin heel erg en daardoor was het moeilijker om haar goed op het achterbeen te krijgen, zeg maar. Ze gooien zich daar makkelijker vanaf door zo voorwaarts te zijn. Nu heb ik het idee dat Roos sowieso wat sterker op het achterbeen is dus misschien valt het nu mee.

Examen? Wat moet je doen?

Ik zou ook eerst even longeren als ik jou was.. *\o/* :D

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 13:19

ik doe SVE (scheepvaart, vervoer en expeditie) Gister had ik eerste blok examen die bestond uit 4 onderdelen dus best pittig! 3 delen was ik wel aardig tevreden voer 1 deel was een drama. Nu 3 weken wachten op de uitslag dus nog even spannend.

Haha ja ik zal hem vanavond eerst even longeren gister waren ze ook knettergek dus ik ben benieuwd, als ik het niet vertrouw ga ik er niet op heb weinig zin in vliegles :')

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 13:45

nee precies.. vliegles kun je missen als kiespijn.

Okay, dan ga jij dus in de scheepvaart werken of doe je dat?

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 13:37

vliegles kunnen we inderdaad missen als kiespijn ja haha! Gister de 2e les gehad en dat ging prima en zonder vliegles! Zelfs gedraaft (nu kon hij dat al wel maar voor mij de eerste keer ) erg trots weer op paard hij vindt het ook zo leuk om te doen!
Maandag staat de volgende les al gepland :)

Ik werk in de transportsector, maar ik wilde ook een stukje van de scheepvaart mee pakken dus vandaar deze opleiding erbij. Hierna nog even sales doen lijkt mij ook erg leuk en dan zien we wel verder :)

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-12 16:13

Gefeliciteerd Paardjes :D Wat een mooie foto!!
Luffy zit al dik in de wintervacht, het is net een toverballetje :j

donata100

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-12 17:29

Dolce Vita (6 jr) krijgt in April 2013 een nakomeling van Axioma Casanova C.
Ze is drachtig te koop.Reeds clinisch gekeurd.Staat op Bokt te koop.

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 15:50

Gister weer priveles gehad, gaat echt lekker! Stelling en buiging lijken ook al weer wat beter. Nu bezig met de galophulpen, daar moet ik nog teveel voor doen en dat kan wel wat makkelijker. Leuk! Ik rijd met een smile rond en dat had ik met mijn overleden paard een stuk minder..

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 21:53

Kijk femskie dat is goed nieuws!!
Ik zit hier ook met een smile vanmorgen op parti geklommen voor een buitenrit, vriendlief op die ouwe en hop daar gingen we! Ging super goed 2 'enge' dingen gezien maar liep er wel braaf langs! Zelfs draf gedaan hij kreeg er schik in oortjer na voren en gaan, dus al om al een geslaagde dag :)

appalin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-12 09:37

@Donata100: Jammer dat je er geen foto van haar bij hebt.

@Femski: Wat fijn!!! Ik voel een startpas aankomen!

@Gribaldi: Wauw zo kort onder het zadel en dan al zo braaf! Wordt een toppertje!

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 10:06

@appalin: Ja, die startpas he? Moet nog wel even doorrijden hoor. Ik heb nu in 't hoofd dat het best is als ik L1 klaar zou zijn en dan B starten... Wijken moet ik nog wel mee aan de slag hoor. Maar dat komt wel.

Travellust

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 10:32

Hij blijft me telkens weer verbazen! Hoop inderdaad dat het een topper wordt! Hij reageert erg fijn op stem nu nog de hulpen erbij dan komt het helemaal goed! Van het weekend naar selectie wedstrijden op Z2 niveau wezen kijken daar hopen wij ook ooit te komen ;)

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 10:43

Gribaldi dat motiveert! Goed hoor
Femskie netjes hoor! Op naar de top met alle scen Tao nakomelingen :D
Ik heb zondag weer een wedstrijdje, begin het motortje aardig te vinden dus dat is erg fijn.
Donata inderdaad jammer dat je er geen foto bij heb