nou dames, mijn Ella heeft de IBOP gelopen, netjes gelopen ook, maar niet de benodigde 75 punten gekregen. ze krijgt nu een welverdiende vakantie en dan gaan we rustig verder in de sport.
jammer Frenka maar ibop rijden is ook een vak apart en in mijn ogen slecht te combineren met een basistraining waarin je je paard voor op wedstrijd braaf en stabiel moet houden.
Frenka
Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-12 21:14
dat klopt helemaal, al doende leert men en door schade en schande wordt men wijs.
Dat predikaat komt er wel op, alleen duurt het nu iets langer.
Balen Frenka, maar wel goed dat je een poging hebt gewaagd! ik denk er ook over om met mijn merrie een keer de ibop te doen maar daar wacht ik nog even mee omdat ze nu nog zo slungelig is zonder spieren. Ga toch heel erg op mijn gemak zadelmak maken!
mychamp
Geplaatst: 27-11-12 11:21
Jammer Frenka! Ze is wel heel gaaf, dus denk dat je er niet teveel aan moet wegen.
Bedankt iedereen! Haar 'looks' heeft mn guppekop wel mee
mychamp
Geplaatst: 16-12-12 21:26
Easy dancer is vrijdag voor de eerste keer mee binnen gaan rijden. Vandaag ook mee geweest naar een andere binnenbak en van beide niet onder de indruk, was zeer tevreden weer!! Ik heb een filmpje van haar gemaakt!
Ik heb vandaag voor het eerst een singeltje erop gedaan (en redelijk strak vast gemaakt) ze draaide in het begin haar oren naar achteren omdat het rinkelde, maar het was al snel goed en deed het super
Frenka
Geplaatst door de TopicStarter: 02-01-13 09:32
toch fijn nuchtere paarden Iedereen nog een gezond en gelukkig 2013 toegewenst!
mychamp
Geplaatst: 05-01-13 17:06
Mijn topper heeft gisteren haar eerste prijs binnen gehaald!! Ik had me opgegeven voor het winterfestijn en daar hebben ze altijd veel entourage, bomen, hekjes, spandoeken, en ze keek nergens naar!! Liep echt super door de proef en ik kon er heel goed aan rijden! We hadden een dik wp en ze haalt gewoon een 9 op het halsstrekken, op mijn coupon stond ook nog eens WAT EEN GOED PAARD! Dus ze heeft me aangenaam verrast, knappe meid. Gaat helemaal goed komen met haar.