Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zijn weer hele knappe Cas veulens bijgekomen
Zo niet verwacht! Stemmetje in mijn hoofd, ze is te dik, te klein etc....jury was enorm enthousiast

!! Super mooi geworden
!!
!
Waren een hoop erg gecharmeerd van hem, veel complimenten gekregen! Ik ben zelf natuurlijk helemaal verliefd op hem, maar toch wel leuk dat er nog meer mensen hetzelfde in hem zien wat ik zie.
Veulentjes van mijn merrie hebben gewoon even wat tijd nodig om uit te vouwen, maar nu met bijna 5 maanden wordt hij zó leuk.
Als ik zag wat er verder op de keuring liep, dan bevalt deze combi mij toch wel héél erg goed!
Mega knap veulen! Maarja 2 knappe ouders
Hij is ook echt schitterend van kleur, dat stond nou ook op mijn verlanglijstje
Maar als valk fan heb ik inmiddels allemaal bleekies
En eerlijk is eerlijk wat is er verder........
En de jury en het bestuur kwamen nadien ook nog zeggen dat ze zo mooi was, zo leuk om te horen! Ben heel benieuwd hoe ze gaat ontwikkelen! Maar ik was nog trotser op hoe geweldig lief en meegaand ze was! Eerst al top braaf met wassen en vlechten, alleen 2 uur onderweg in de trailer,op het terrein rustig, in de ring keurig mee lopen. Smiddags ging ze lekker even slapen op de trailer, was gewoon genieten en dat voor een jaarling