Nakomelingen Haarlem

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Empress

Re: Nakomelingen Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-13 22:26

Leuke foto's weeer die hier voorbij komen!! Knappe paardjes allemaal.

Haha leuk he die bulls, ze waren echt zooooo schattig en nog zo klein.. Afgelopen donderdag waren ze 5 week.
Misschien dat we een nemen, moeten we nog maar even heeeel goed over na denken. Iedereen hier wil een rode teef, maar we zijn nu verliefd op een blackbrindle reu.... Logisch he! Kijk en geniet.

Puppy's voor het eerst buiten, toch wel spannend!
Afbeelding
Afbeelding

Ennn dit is Zip, waar het dus om gaat.
Afbeelding

norton84

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 07:28

ja geweldig ik wil geen witte meer naar onze spooky. maar een black briddle doe mij die maar met het witte neusje doorlopend in het dunne streepje.

Jet_Pam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 18:02

Leuk beestje Fair!
En Empress wat een super schattige pups!

Empress

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 18:48

Haha, dat teefje heeft echt een apart hoofdje, net een hamster of zo. Maar komt doordat de oortjes al een week of 2 staan.

heleeniets

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 18:49

heeee ;)
ik haat het dat ik het zo druk heb met school );
met Egbert gaat het hartstikke goed nu (: alleen door school heb ik niet zoveel tijd..
ik ben weer even bijgelezen en ik heb ook ervaring met paarden in laten slapen,
mijn pony is april vorig jaar ingeslapen :'(
ik kan echt niet wachten tot ik erop mag :b

die puppy's zijn echt zo schattig ! <3

Empress

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 18:54

Hier het zelfde met school. Pff nog even volhouden bijna zomervakantie!

heleeniets

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 19:06

ja.. nog 5 of 6 weken.. en een toetsweek o.o

Empress

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-13 20:58

Ad mocht vanavond mee op pad, na een weekje vakantie; jeeeemig knettergek paard. Hij heeft wel eens vaker een jolige bui dat hij de trailer niet op wil (met je meelopen en dan gauw de nek opzij wegdraaien en keihard terug rennen, ik hou hem dan echt niet...). Doe dan meestal hoofdstel om en dan is er niks aan de hand, vaak doet hij het ook alleen als ik hem uit het land haal bij de andere paarden weg.
Maar goed vanavond dus 100 keer gekker dan normaal, leek wel een wild paard. Hij heeft ons hele erf gezien, vervolgens dacht meneer door het hek van de buurman zijn land in te kunnen kreeg hij een gigantische knal van het stroomdraad tegen zijn hoofd. Toen flipte hij compleet. Uiteindelijk vloog hij naar het land en was alle bedrading kapot.. Feeeest. Vervolgens had mam de trailer zo neergezet dat hij er nauwelijks meer om heen kon en toen liep meneer er wel op.

Vervolgens wel heerlijk kunnen rijden, lekker heet en lopen dat hij kon... Eerst wel wat strak maar toen hij ging ontspannen was het echt heerlijk fijn.
Een weekje vakantie, in het gras en brok erbij doen we dus even niet weer haha. Hij staat nu op rantsoen in de bak.

ZundappGWJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 07:04

Wat een deugniet is Ad haha.

Drukte van school ken ik. Ik ben bezig met afstuderen. Nog 2 weken knallen....

Zundapp moet even rustig aan doen. Ze had al een lange tijd een droge hoest. Met rijden was er niets aan de hand. Ze heeft nog al veel looplust en conditie. Toch besloten haar van onder tot boven te laten controleren. Bleek toch wel veel slijm in haar keel vast te zitten. Dus even zware medicijnen en iedere dag "hobbelen". Ze moet wel beweging maar mag niet werken. We zijn nu 1,5 week bezig en mevrouw is het er niet meer mee eens haha. Ze misdraagt zich ontzettend.

Wat een mooie foto's zijn er toch weer geplaatst :). Hebben jullie nog bijzondere plannen voor de zomer samen met je paard?

hutch84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 11:40

kruipt even uit de meelees modus ( ben tenslotte nog steeds de andere helft eigenaar van onze haarlem)
wat een schattige puppies
niet mijn ras ik hou meer van mijn berghond ( cuvac is het ras ) maar die gaat prima samen met de bull van mijn zus is snap dat je er verlieft op ben

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 12:38

Aaah die puppies ! <3
En Ad lekker ondeugend dus, haha gekke beesten.

@ZundappGW Ik wil samen met een vriendin op vakantie samen met de paarden, het liefst dicht bij zee en een camping waar de paarden op dezelfde plek staan zegmaar, kheb alleen nog niets gevonden :Y)
Jij ?

norton84

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 12:40

welke zee? weet hier in zeeland misschien wel iets voor je tis wel zo dat je zoals nu overdag niet op het strand mag

Empress

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-13 17:46

Ik wil deze zomer lekker veel springen en over 2 week hebben we onze eerste sgw wedstrijd, verder laatste puntje halen in het M2, en dan trainen voor het Z.
Ad liep vandaag weer fijn en was gelukkig weer zichzelf. En jij Zundapp? Wel balen zeg van de medicijnen, hopelijk is hij er snel over heen!

ZundappGWJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 06:49

Volgende week donderdag heb ik al weer controle met Zundapp. Ik ga er vanuit dat ze weer helemaal gezond is :).
Deze zomer ga ik lekker veel trainen. Het wordt tijd dat ik M dressuur ga rijden (nu nog L2+5) maar heb een hekel aan knotten dus ga zelden op dressuurwedstrijd. Even 2 wedstrijden knallen en dan zou het moeten lukken....Deze zomer wil ik vooral ook de focus op sgw leggen. Ik wil nog flink trainen en dan begin augustus in wieringerwerf mijn eerste wedstr rijden.

Empress

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 13:33

Leuk he die sgw! Ik ga vrijdag avond weer met Ad op concours, springen. :)

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 15:37

norton84 schreef:
welke zee? weet hier in zeeland misschien wel iets voor je tis wel zo dat je zoals nu overdag niet op het strand mag

Er is maar 1 zee toch :o?
Maar maakt niet uit, als het maar niet al te ver rijden is.
Voorkeur gaat wel uit naar iets wat van t voor via een website te bekijken is :)

hutch84

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 15:40

euh tja alles is de noordzee.
alleen zijn er vertakkingen zoals de oosterschelde. dus tja waar wil je naar toe

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 15:49

hutch84 schreef:
euh tja alles is de noordzee.
alleen zijn er vertakkingen zoals de oosterschelde. dus tja waar wil je naar toe

Ooh zo, euh gewoon Noordzee :)

bastiaan02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 16:22

Weet ook nog een leuk adres, alleen heb je daar geen strand helaas. Je hebt daar wel heerlijke bossen. Is in Drenthe.

Empress

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 17:27

In Drenthe heb je veel prachtige locaties met bos! :D

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-13 20:16

Ja klopt !
Ben vorig jaar 2 maanden op stage geweest (intern) in Drenthe, en Montie was mee, wát een prachtige omgeving zeg <3

Empress

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 05:49

Dat is wel erg tof! Wij wonen vlak bij Drenthe en vroeger ook gewoond, dus af en toe even daar de bossen in.

heleeniets

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 15:19

Op de Veluwe in Gelderland kun je ook heeeerlijk in de bossen rijden (:

norton84

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 07:17

ik ben vorige week voor het eerst met dd stukje buiten geweest weg in en uit gestapt na 3 kwartier rijden. het is het begin. deze week rijd ik hem niet meer laat morgen mn oudje inslapen en geen idee wanneer ik dan weer pas behoefte heb om naar stal te gaan.

MonteKarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 15:23

norton84 schreef:
ik ben vorige week voor het eerst met dd stukje buiten geweest weg in en uit gestapt na 3 kwartier rijden. het is het begin. deze week rijd ik hem niet meer laat morgen mn oudje inslapen en geen idee wanneer ik dan weer pas behoefte heb om naar stal te gaan.

ooh wassie braaf ?

Heel, heeeeel veel sterkte morgen :(:)