Thankss! Hij kan echt extra galopperen, maar dat staat helaas niet zo mooi getimed op de foto
Mooi veulen poesnoes! mooi front!
KOLONIST
Geplaatst: 01-07-12 17:57
Onze Wynton is gisteren voorlopig keur geworden in veghel. Zij werd 15de in de kampioensring en werd net niet aangeduid voor de centrale keuring.
Ben ontzettend trots en blij met het resultaat, en dat ze niet naar Ermelo mag (waar ze toch niets kon gaan uitrichten) komt ons goed uit, vanaf morgen gaat er een zadel op en hup naar de IBOP .
Ja ze begint eindelijk beetje op te drogen. Heb heel lang gedacht dat het echt NIET meer goed zou komen, iedereen zei van wel maar had er een hard hoofd in. Ze is best gemakkelijk in de omgang ja.
Kolonist gefeliciteerd met je voorlopig keur merrie!! Audrey netjes een 2de plaats en 1ste premie. Gefeliciteerd! Arielle flo ziet er goed uit. Mooi groot al zeker?
In veghel. Andigo was vandaag 1e op de selectie met 414 pnt totaal. 213 en 201 C en H.
Arielle_
Geplaatst: 01-07-12 23:05
poesnoes schreef:
Kolonist gefeliciteerd met je voorlopig keur merrie!! Audrey netjes een 2de plaats en 1ste premie. Gefeliciteerd! Arielle flo ziet er goed uit. Mooi groot al zeker?
Ja 1.60 is ze zeker al wel.
KOLONIST
Geplaatst: 03-07-12 18:20
Onze merrie EBONY S (Wynton x gribaldi) op de CK van Brabant 2012 te Veghel
Vandaag snapshot ontvangen van Lotty van Hulst! Ze was er voor een ander paard maar ik moest helpen en toen heeft ze een foto van mij en Andigo gemaakt !!
Het is geen wynton maar wilde hem toch graag laten zien
Ik ben gisteren iets te enthousiast aan de Sangria en cocktails begonnen met mijn vrienden. Lekker tot 00:00 op het strand gezeten en daarna naar de cocktailbar. Vanavond lekker op stap!
Gisteren aangekomen hier in Spanje na een vlucht met veel turbulentie, was wel leuk !