tarek schreef:Ze lijken idd veel op elkaar, die van rosalique lijkt wat zwaarder.
Die van mij is ook wel aardig zwaar. Het word gewoon een grote jongen straks als die helemaal in de bespiering zit denk ik. Maar daar hou ik eigenlijk wel van dus vind helemaaaaal niet erg
Maar weetje wat ik dus van de week had, we gingen voor de 3e keer ofzo zitten. Maar we hadden alleen nog maar linksom gestapt. Wij dachten we doen het nu de andere kant op. Begint meneer heeeeelemaal uit zijn plaat te gaan, stijgeren en alles. Maar dit deed hij dus rechtsom aan de bijzet eerst ook.. Dat is er inmiddels uit, maar vind wel appart dat het alleen rechtsom is.
Maaaar daar gaat het nu even niet om, hebben jullie ook met jullie linghetjes, dat ze als ze uit hun plaat gaan ook gelijk goed uit hun plaat gaan en dat je ze echt keihard moet corrigeren? Want hij is best wel een grappenmaker soms die van mij.. En als ik niet de begeleiding had die ik nu heb zou het mij niet gelukt zijn om dat er een beetje uit te krijgen