.Zelf kan ik helaas niet mee, heb 2 belangrijke toetsen maandag en dinsdag, en ben het hele weekend al weg. Wel jammer
. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
.

)maar heb van double en deejay een filmpje gezien en ook van het springen van zurich,en wat sprong hij ruig zeg!!
uiltje001 schreef:het viel me zondag bij eurocommerce op dat de veulens van canturano beste ''buffels'' waren,en we hadden onze merrie lola nu net bij canturano gedaan in de hoop dat hij iets kleiner zou fokken.
Nicole288 schreef:uiltje001 schreef:het viel me zondag bij eurocommerce op dat de veulens van canturano beste ''buffels'' waren,en we hadden onze merrie lola nu net bij canturano gedaan in de hoop dat hij iets kleiner zou fokken.
Buffels... Groot in de hoogte of..?
De Zurich's zijn groter en breder IMO LJB schreef:De canturano's hadden in mijn ogen wel meer dan voldoende bespiering. Verder een wat horizontale hals (ook in beweging) en normaal ontwikkeld fundament.
Iorrr schreef:LJB schreef:De canturano's hadden in mijn ogen wel meer dan voldoende bespiering. Verder een wat horizontale hals (ook in beweging) en normaal ontwikkeld fundament.
Ja ben ik het mee eens... Maar ze hadden wel stuk voor stuk uitstraling...

Iorrr schreef:Met de hals ben ik het eens, het kruis is mij niet zo opgevallen! Nu heb ik er ook niet expliciet opgelet daar onze hengstenkeuze al gemaak was (Berlin op een Jus de Pomme) en wij zelf een veulen hebben van Zurich...
die hebben beide een rechter kruis.