Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

haha!

(mn vorige paard, die is naar Sevenum verkocht loopt nu in t 2-span.. de bedoeling is om volgend jaar Nationaal te gaan met m) Yoehoee Ik belde hem net.. en t gaat niet zo heel goed.. hij probeerd onder t werk uit te komen.. staakt veel.. ze krijgen m niet rond genoeg.. ma da komt omdat hun niet echt kunnen drijven.. ja kan wel met de zweep.. maar daar issie beetje allergisch voor haha..! Hij vroeg meteen of ik m wilde komen rijden.. 1 vaste dag in de week! maar t is zo ver weg!! Das wel jammer.. nou moet k woensdag zadel en hoofstel meenemen en dan ga ik hem f rijden pff.. das al weer n half jaartje geleden!! Hoop dat ie braaf is want ik wil dr nie nog n keer afvallen! haha.. Heb vandaag weer op sjannel gezeten.. stap gaat goed, draf gaat niet.. kan die vering niet opvangen.. en galop gaat ook goed..

alles rustig aan doen.. dan doet hij alles voor je! psvonv schreef:Tot zover tel ik vijf bokkers met een onze fons. Zijn we echt zo'n exclusief stel?