Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

parouscha schreef:Ik kreeg haar met geen mogelijkheid meer langs die koeien bij de bak.
Dit is een paar maanden zo geweest en toen kwam de ezel nog waar ze doodsbenauwd voor was en het varken.
Pff scheiterd
Oh, wat een herkenning hier. Vorland is zich vandaag helemaal lamgeschrokken van een kat die in een paal zijn nagels aan het bijwerken was. In volle galop achter het weiland in en daar nog minimaal een kwartier met opengesperde ogen en neusgaten staan blazen!
In het begin ging het erg goed en makkelijk en nu word hij erg moeilijk en geeft hij je idd niks kado. Ik moet me soms goed beethouden om te blijven zitten. Hij is ongeveer 1.65 en een knappe schimmel. Als veulen was hij 7e op de veulenkeuring van het KWPN van NL en hij weet ook dat hij knap is. Springen kan hij ook netjes maar ook dat doet hij niet als hij niet echt moet zeg maar. Al met al best moeilijk bij tijden om te rijden. Buitenrijden vind hij erg leuk, alleen niet vooraan. Dan raakt hij in paniek en durft niet verder. 

minnie_muis schreef:Ik rij ook een Corland genaamd Wonderland!In het begin ging het erg goed en makkelijk en nu word hij erg moeilijk en geeft hij je idd niks kado. Ik moet me soms goed beethouden om te blijven zitten. Hij is ongeveer 1.65 en een knappe schimmel. Als veulen was hij 7e op de veulenkeuring van het KWPN van NL en hij weet ook dat hij knap is. Springen kan hij ook netjes maar ook dat doet hij niet als hij niet echt moet zeg maar. Al met al best moeilijk bij tijden om te rijden. Buitenrijden vind hij erg leuk, alleen niet vooraan. Dan raakt hij in paniek en durft niet verder.
Dit jaar hebben we ook nog een volle zus van hem gekregen. Estrella B. Ze komen allebei uit een Wisconsin x Cadmus xx x Joost. Zij word ook al mooi schimmel maar wel wat sneller dan Wonderland doet.
Hier Wonderland vorige week.
En dit is Estrella.
Ow ja en mijn ouders zijn sinds maart verhuisd en de nieuwe buren hebben ezels. Nou echt niet dat W daarbij in de buurt komt hoor!
Maar dat zie ik van het zomer wel als ze naast haar in het weiland staan.. haha.. Maar de eerste keer was heeel grappig.. Staart er hoog op en maar heen en weer rennen en blazen.. De kleine pony van mn nichtje deed gewoon grappig mee (terwijl die koeien al kent, die zag het als een spelletje
) hahaha!!
Voor de 1e wedstrijd 
haha!

eilander schreef:Ik vind dat de Corlands over het algemeen helemaal niet zulke mooie hoofdjes hebben.
Caesar schreef:eilander schreef:Ik vind dat de Corlands over het algemeen helemaal niet zulke mooie hoofdjes hebben.
Als ik zo eens wat bekeken heb, vind ik dat nog wel meevallen... zitten toch over het algemeen wel sprekende koppies tussen.
Wat zijn trouwens de stokmaten van jullie Corlands? Zag dat hij een - fokwaarde hoogtemaat heeft terwijl hij zelf maar +/- 1.67 is. Was daar wel benieuwd naar.

eilander schreef:Ik vind dat de Corlands over het algemeen helemaal niet zulke mooie hoofdjes hebben.

Kimx schreef:Wij hebben ook een Corland dit jaar, Jackpot.
Halfbroertje van Cicero.
Zusje iets minder mooi volgens mij. Wel erg breed hoofd idd! Maar hij past nog ponyhalsters dus verder erg klein! 

Ondertussen zal hij iets groter zijn.
haha!! Dat was ook erg interessant.. Ook de lammetjes in het andere weiland
haha.. Mist niets dus..