Heb jij een paard van de hengst Future?!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

kivas

Re: Heb jij een paard van de hengst Future?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 13:58

Stilletjes hier...

Gister wedstrijd gehad.. ellende metr losrijden, mensen die gewoon hun gang gaan zich niet ana bak regels houden en je dus gewoonweg overhoop rijden.. Was behoorlijk gefrustreerd...
Proef gereden maar niet zoals hij kan (knallen, opwaarts en veel afdruk, helaas), maar geen fouten, gewoon braaf.. resultaat 3de plaats met 192pnt.. echt heeeeel blij!!!

Hoe gata het met die van jullie??

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 15:49

Ik heb dit weekend ook nog wedstrijd gehad, eindelijk gaat het weer beter na ons dipje. Een braaf proefje en wat gedurfder gereden wij hadden 191 punten en ex. 4e

Ben ook zeer tevreden vooral omdat we nu weer uit ons dal komen!

Karianne12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-07 21:11

Nou vrijdag ook wedstrijd gehad, selectie had wel weer een winstpuntje maar hij is niet zo lief voor mij de laatste weekjes Boos! maja loop nu stage bij mn trainer Knipoog haha en dus heb ik nu genoeg tijd om hem weer mak te maken...
zaterdag mag ik weer dus ben benieuwd.

Een paar weken geleden gaf hij echt aan dat hij meer wou gaan werken en nu heeft hij weer zo iets van pffff en schiet hij weer heerlijk weg als er een ander paardje te dicht bij langs komt.... Maarja komt allemaal wel weer goed.
puppy powerrrrrrrr Cool

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 14:12

Nou weer nette punten allemaal..
en tja, zo gaat het nu eenmaal dan geven ze aan meer te kunnen en willen, waardoor wij ze dat willen leren, en dan denken ze oeps, dat is were teveel van het goede.. Maar soms moet je er even doorheen.. Komt zeker goed!!

Mausie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 11:56

Proficiat iedereen die wedstrijd gereden heeft. Blijkbaar zijn er enkelen flink aan het puberen Whoosh!

Mijn Flores is deesdaags redelijk meegaand en braaf (zijn de eerste stapjes aan het zetten richting volwassen paard). Ze komt nu geregeld op de wasplaats te staan voor een flinke poetsbeurt. Ze krijgt al eens een elastisch singeltje om. En niets kan haar wat dat betreft deren. Echt een flinke dame. Voorts staat ze nog alle dagen heerlijk in de wei. Ik ben stilaan allerlei oud materiaal aan het verzamelen (oud zadel - waar lekker mee gebokt kan worden enz...) om haar volgende zomer zadelmak te maken. Ik denk dat ik de enige ben in dit topic die een niet-zadelmakke Future heeft niet??

Karianne12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-07 14:14

nee er zijn er geloof ik nog 1 of 2 die nog een puppypower hebben Haha! haha

Nou ik ben helemaal trots op mijn paardje, vandaag wedstrijdgehad.
ja ja eindelijk weer een keertje in de prijzen en goed ook 2x 1ste met 195 en 197 dus zit nu alweer aan de 9 winstpunten gaat echt super hard... hij liep echt vandaag als een zonnetje kon echt gewoon lekker rijden zonder dat ik hem steeds moest corriceren als hij iets fouts deed dus hij heeft weer een extra schep muesli gehad Knipoog

zijn er nog meer mensen deze week op wedstrijd geweest?! ben benieuwd Bloos

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-07 20:17

Gefeliciteerd hoor! Ik had wel wedstrijd maar heb afgezegd. Woensdag stond ie met 40,5 graden koorts op stal hij heeft een virusje. Gelukkig is ie wel weer beterder dit weekend maar een wedstrijd sla ik dan even over!

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-07 13:44

Jeetje dorine_81 wat vervelend, gelukkig dat hij weer wat aan de beterende hand is..

Karianne12.. super man!! Gefeliciteerd, je gaat hard!!

Heb de lat weer een beetje hoger gelegd voor ons, nog wat meer van achter aantreden en buigen... Oei oei, zwaar!! Dus de puppy-power en baldadigheids gehalte is weer gestegen.. Lekker flink bokken en omhoog komen.. Heerlijk dat karakter (eigen willetje)... Hij doet het allemaal gewoon wel, maar wil toch even laten blijken, vrouwtje, moeilijk!!
Gister weer wedtsrijd gehad, gedeelde 4de met 191pnt, dik tevreden dus!!

Karianne12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-07 14:39

Dorine: Balen gelukkig is hij wel weer opgeknapt, die van van mij had vorige week oedeem onder zn buik was ook wel erg sneu gelukkig weer helemaal weg...

Kivas: ook super prestatie jij gaat ook aardig hard zo..
We moeten maar trot op onze paardjes zijn Haha!

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-07 14:06

Tja hij is nu weer goed opgeknapt kan alleen niet rijden door de vorst! Elke dag zet ik hem met gevaar voor eigen leven buiten, hij heeft op het moment zoveel energie en het is ook nog koud dus hoppa!!! Gelukkig kan hij wel in de wei maar echt leuk is het niet.. Hebben jullie een binnenbak in de buurt? ik ga van het weekend maar eens een sleutel regelen van de binnenbak van mijn vereniging want dit is echt 3 keer niks...

Karianne12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-07 20:12

Ja ik heb de luxe dat k bij mij opstal een binnenbaan heb gelukkig anders had ik niet geweten hoe ik het anders had kunnen doen... moet zeggen dat die van mij als hij opstal staan echt rustig is... als de banen niet goed zijn kan hij altijd nog in de molen genoeg mogelijkheden dus...

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-07 11:57

Wij hebben gelukkig ook een kleine binnenbaan wel erg makkelijk met dit weer... Wel balen zeg dat je nu dus niet kunt trainen, snel die sleutel regelen dan maar.. hihi..
Als die van mij binnen gestaan heeft dan is hij ook nooit heel vervelend, lekker jolig vooral als hij de wei in mag.. Onder de man prima controleerbaar.. erg fijn!!

Succes allemaal!!

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-07 13:10

Nog steeds stilletjes, hihi..

Die van mij is heerlijk aan het puberen, nu helaas ook op wedstrijd wat "last" van gehad.. Tja zo sta je boven aan en dan..
Toch nog een wp, dus daar was ik heel blij mee (niet verdient, wel gekregen, je weet hoe het gaat)
Iederen alvast de beste wensen en succes met de paardjes!!

Karianne12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-07 21:52

Ja zo nu en dan hebben we weer wat mee gemaakt he Knipoog haha
Die van mij was gister echt helemaal niet fijn... zat denk ik niet lekker in zn vel heeel sterk en niet los willen laten op links, daarna heel vluchterig gedrag... vond het niet zo leuk, wist niet wat er aan de hand was en hij heeft dat nog noooit gehad...
dus uiteindelijk maar eventjes de hei op gegaan en de berg op gegaan wat hij erg leuk vond en toen was alles weer goed Haha! vandaag was hij dus ook weer fijn...

Morgen wedstrijd in Wapenveld kijken hoe dat gaat heb mn eerste L2 wedstrijd al weer opgegeven, in februari pas maar dan heb ik nog eventjes op te oefenen en nog een paar wedstrijdjes L1 Haha!
Verder iedereen leuke en fijne kerstdagen gehad??
Ik wel was weer erg gezellig en nog een paar leuke cadeautjes gekregen..

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-07 14:02

ja idd...
Hier wel oke met de kerstdagen, niet veel gedaan, gegeten en surprice, dus wel leuke dingetjes gekregen..
Die van mij is flink aan het puberen, maar dat wil niet zeggen dat hij zijn best niet doet.. Hij doet het super..
Ik heb niet zo heel veel wedstrijden meer, in januari 2 in februari geen en in maart 2.. even lekker rustig aan.. We gaan al hard genoeg zo en ik wil volgend jaar winter pas over naar het M2..

Karianne12 veel succes met de wedstrijden, maar dat komt vast goed, aangezien jullie ook erg hard gaan!!

Iedereen alvast de beste wensen voor 2008!!

Karianne12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-07 21:15

Nou gister liep hij weer fijn Haha!
punten waren wat teleurstellend maar we hebben ons laatste puntje dus mogen alweer naar de L2...

hier nog een fototje van gister vriendin ging fotos maken Haha!

Afbeelding
Afbeelding

Esther91

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-07 23:58

Ik ben vandaag weer eens gaan kijken bij 'mijn' verkochte Future ruin. Hij blijft echt een geweldig karakter hebben Haha!! In januari gaat hij voor het eerst zijn wedstrijd debuut maken en dan al meteen in de L! ben benieuwd hoe hij dat gaat oppakken.

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 13:33

Ziet er goed uit Karianne! Ik zit er nu 3 dagen alweer op daarvoor was hij ziek en daarna de vorst waardoor we niks konden doen. En wonderbaarlijk loopt hij de sterren van de hemel! Of zoals ze in Belgie zeggen de pannen van het dak.

Deze week gaan we de paarden ook nog eens verhuizen naar een andere stal MET binnenbak echt ideaal!

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 15:11

Mooie foto`s karianne!! Ziet er goed uit..

Dorine, fijn dat hij het weer allemaal zo lekker oppakt.. en heerlijk straks een binnenbak!!

Karianne12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-07 16:49

Dankje wel, Dorine, Super dat je nu een binnenbak krijg ff een gedoe met verhuizen maar dan heb je ook wat, ik mag al genieten van de binnenbak..

Ik moet trouwens wel zeggen dat toen ik die van mij een week niet kon rijden ik ook zo weer op kon stappen en heerlijk kon rijden... doet ze ook wel goed.
blijven fijne paardjes en een top karaker Haha! haha

Nazarma

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-07 19:48

Heey, erg leuk om dit topic te zien. Erg mooie paarden hebben julie!! Lachen Ik ben mis. van plan om mijn merrie ook met de hengst future te dekken Lachen dus ik volg het even hier als jullie het goed vinden Lachen Lachen

kivas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 12:11

Gezellig Nazarma!!
Zoals je kunt lezen zijn we allemaal erg over onze toppertjes te spreken..

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-07 12:35

Heb eens mijn fotobestanden een beetje opgeruimd, en kwam toch nog een aantal rijfoto's tegen. Ik maak namelijk altijd heel veel foto's van anderen maar het is vrij lastig om foto's van jezelf te maken als je aan het rijden bent Haha!

De eerste die ooit van ons is gemaakt toen was hij 3,5 geloof ik en dit is een van de eerste keren dat ik op hem zit.

Afbeelding

Toen gingen we stage lopen bij Arjen Teeuwissen, we hebben er veel geleerd. Dit was weer thuis na onze stage.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Af en toe een sprongetje maken we ook

Afbeelding

Op wedstrijd vorige zomer

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En thuis in de bak.

Afbeelding

Zoals jullie zien die van mij is niet zo gigantisch! gelukkig ben ik zelf ook niet zo groot dus het past precies Haha!

Karianne12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-07 15:22

dorine, stoer beestje hoor, haha als jij op die van mij moet zitten is die van mij wel erg groot Haha!
Maar leuk paardje en kan ook leuk springen zie ik die van mij vind het ook wel leuk heb het alleen nog maar 2x gedaan en toen was ik het stuur eventjes kwijt dit jaar gaan wij ons daar ook maar wat meer oprichten Haha! haha

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-07 11:00

Tja dat springen, hij kan het eigenlijk best goed en vindt het ook heel erg leuk alleen we doen het veel te weinig. Mijn vriend springt er vaker mee, maar nu ik ga verhuizen naar de nieuwe stal kan ik ook vaker springen, er staat daar namelijk altijd een parcours klaar! Ik wil van de zomer toch maar eens BB gaan springen.