Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

nathalie1980 schreef:Toppie Leuk en mooi paard om te zien.
Wij wachten ook nog steeds met spanning af. Ook bij ons zal het niet lang meer duren.

nathalie1980 schreef:Toppie Leuk en mooi paard om te zien.
Wij wachten ook nog steeds met spanning af. Ook bij ons zal het niet lang meer duren.
Megacarmen schreef:Hey Nathalie![]()
Wij zien vorig jaar ook met Beijing (v. painted black) naar van Uytert gegaan en dat is echt de moeite waar
Gaan jullie deze merrie dan nog een keer dekken met Painted Black, want alleen de veulens van 2008 mogen naar die keuring ....
nathalie1980 schreef:Megacarmen schreef:Hey Nathalie![]()
Wij zien vorig jaar ook met Beijing (v. painted black) naar van Uytert gegaan en dat is echt de moeite waar
Gaan jullie deze merrie dan nog een keer dekken met Painted Black, want alleen de veulens van 2008 mogen naar die keuring ....
Euh misschien snap ik het dan niet. Maar de keuring van Uytert is toch omstreeks februari 2008. Dan zijn er in 2008 toch nog niet zoveel veulens geboren. Ik dacht namelijk dat de veulens die nu in 2007 zijn geboren dan in 2008 mogen komen. Bij ons wordt het veulen pas eind mei verwacht. Zou wel jammer zijn als we daar niet heen kunnen.
Anders moeten we toch naar de keuring op 6 juli 2007 te Heerjansdam de CK. Weet jij daar wat meer over megacarmen.
Hoop dat jij mij wat meer kan vertellen
Dus ik denk dat je dan niet daarheen kan ....
...
Sjoert schreef:Hengstveulen, vannacht geboren.
Errug vlot gegaan allemaal.
Megacarmen schreef:Nathalie : Net wat Desire zegtDus ik denk dat je dan niet daarheen kan ....
Centrale keuring : Een vriendin van mij gaat daar ook heen met haar veulen (v. Vivaldi) .... ik ben wel eens met Amazing naar de keuring geweest, ze kijken wel heel erg naar de papieren maar, dat is dan eigenlijk een normale keuring, je kan dan als het goed is gekozen worden of je daar naar de finale gaat en daaruit kan je kampioen worden![]()
Maar goed, hoe is het met je merrie nog steeds niets...
Ik zal wel weer eens foto's maken van Conchita ! Echt een mooi veulentje