Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hij is erg braaf, soms alleen wat happerig (maar tis een hengst, dus dan is dat ook niet zo gek:+)
Santvoortje schreef:Ziet er goed uit hoor Rapiti! Ga je hem zelf inrijden?
Wij gaan morgen een kijkje nemen bij de afstammelingenkeuring van Dreamcatcher bij v Bommel. Ben heel benieuwd want als het er goed uitziet dan willen we waarschijnlijk volgend jaar onze JazzxUlft merrie door hem laten dekken.![]()
Hoe groot is de kans dat hij vossen fokt? Weet iemand dit.
Wij hebben eigenlijk liever een bruine maar dat komt omdat we in het verleden met een vosmerrie alleeen maar vossen gefokt hebben.
. Uniforme collectie veulen met flink formaat. Ze mochten wat ons betreft in de draf iets soepeler en meer opwaarts bewegen (het was een beetje stekerig met de voorbenen) maar galop was prima. Modellen zijn ook mooi, meer front als de moeders en de meeste hadden ook een mooi koppie.Libiris schreef:op de hengstenshow bij vn bommel hadden ze ook veel nakomelingen van dreamcatcher en daar was het grootste gedeelte wel vos....
Santvoortje schreef:Ik denk dat hij goed past op merrie's die veel bloed vertonen en zelf goed kunnen draven en een goede knieactie hebben.
Formaat, model en galop fokt hij wel.
Die is nu ook drachtig van Dreamcatcher. Ben erg benieuwd wat het gaat worden volgend jaar. Ik reken in ieder geval niet op een vos. Mijn merrie is zwartbruin zonder aftekeningen, en fokt ook donker zonder aftekeningen.Santvoortje schreef:Bijna alle veulen stonden wel wat frans met de voorbenen, dat viel iedereen op.

zeanine schreef:Santvoortje schreef:Bijna alle veulen stonden wel wat frans met de voorbenen, dat viel iedereen op.
Frans?? En dat terwijl Dreamcatcher zelf zo toontredend is
christel1976 schreef:De merrie die ik rij heeft nu een veulen van deze geweldige hengst, afgelopen dinsdag is ze bij van bommel geweest voor de afstammelingen keuring, helaas kon ik zelf niet komen.
Maar idd, veel vossen, onze is lekker donker en geen aftekeningen, echt een super leuk veulen.
Nu is de merrie drachtig van Vivaldo, ook een enorme gave hengst. Als ik er aan denk zal ik binnenkort eens een foto maken van onze hengst